onsdag, februari 18, 2009

Mexicobloggen!

Vet inte om det finns något större allmänintresse - men för nära och kära åtminstone - två veckor framåt presenteras Mexicobloggen! Resan började smått panikartat i Kastrup (Julia hade fått med sig sin styvpappas pass istället för sitt eget, men vi hann få tag på det och kom med planet, puh), efter det har allt gått supersmidigt och Mexico hittills är greeeejt!

Färdkosten: M&Ms och rödvin...
...och vingummi såklart!

Jag ritade på planet - en kändis, ser ni vem?

Vi kom fram sent igår, men dagen har spenderats på hotellet, inkluderande massa mat, snacks och mojitos. Vädret är ljuvligt och hotellet jättefint. I morse var vi med på stepaerobics och vattenaerobics vid poolen, det var mer trams än träning, men roligt! Dessa entertainment-team alltså, de är ett folk för sig.

All inclusive och mexicansk mat alltså, farlig kombo! yummie

Allis, Julia och Clara

Allis

Jag och mamma

Nu ska vi äta middag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå jag kan inte rita???Jag saknar dig sjukt mkt!
PUSS
'OPA!

Anonym sa...

Kiera Knightley! (Vinner man en sombrero om man gissat rätt?) Har inte varit inne här på år och dar, men så gick jag in för att leta upp ett recept och TADAA! - Lova is back! Hur härligt är inte det?
Skitkul att du äntligen sökt in till den utbildningen i Sthlm (antar att det är den skolan du har snackat om i 100 år?) :)
Ha en jätteskön semester!
Kramar Anna

Anonym sa...

Fina fräscha flickor far fjärran far away.
Ser skönt ut, som sagt så har vi inte det riktigt lika glassigt härhemma, även om vi hade sol idag!

Anonym sa...

jaa :) tittade in av en slump här och märkte att en av mina favoritbloggare har börjat blogga igen tillslut. ska bli roligt att följa dig igen!
kram Kim

Anonym sa...

Mexico låter ju inte helt fel! Gu va skönt det ser ut.