fredag, februari 20, 2009

Mexico dag 3

Hola! Vi har tagit massa fina bilder på stranden idag, men inte med min kamera tyvärr.
Här är underbart.
Vi är fortfarande inte riktigt tidsanpassade, så vi vaknar tidigt, vilket är jätteskönt. Vi har sportat joggingrundor på mornarna (überambitiöst på semestern, jag vet, men är det någonstans det är motiverande är det här, här är sjukt fint!), och sedan hugger vi in på frukostbuffén. De blandar färska fruktsmoothies, mums! På eftermiddagen igår cyklade vi in till centrum i Playa del Carmen, kikade runt lite och tog en sväng inom Walmart för ltie shopping. På kvällen var det middag på stranden med livemusik och mexico-show. Urtråkig, men de hade en piñata! Och bara det är så kul i sig att jag var nöjd.

Här låg vi och chillade på eftermiddagen idag

Ögongodis på vattenaerobicen!

Vi åt middag på stranden igår.

They had a PIÑATA!!! (apropå det så är den här sidan sjukt kul, och om ni orkar läsa hela vägen ner (vilket ni borde) så kommer ni fatta min koppling.)

Clara var uppe och dansade med Renato

Vi såg en mexicansk show som var... ja, ni fattar nog av ovan.

Blixtbild på oss alla.

Nu ikväll ska vi in till Playa och dansa!