söndag, februari 15, 2009

Drinkar, dans och Mexico

Igår var det födelsedagskalas för Bella! Det bjöds på minipizzor i alla möjliga former, varma frukter och bär med vit choklad och massor med chips, dippar och godis. Vi var hemma hos Andreas som bjöd på fruktiga drinkar ur sin hemma-bar. Tiden rann iväg så vi missade Function på Babel, men vi rundade av med ett par timmars dans på KB iaf, det var skoj!
Liiisa!

Andreas är en rocker med flashig lya. Bar, röda lampor, loungestolar, hela kitet liksom!

Födelsedagsgrisen med massa choklad!

Mmm... mojitos!

Idag har jag hunnit bruncha med Nina, träna afro-dans med mamma och frossat hämtmat med familj, tvättat och packat väska. Nu håller jag på att ladda i-poden full inför resan imorgon - vamos a Mexico! Får se om det blirtillfälle att blogga lite därifrån. Adios!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är tillbaka...! Även om det kanske bara är tillfälligt, men ändå! Min favorit-Stila är du ju oavsett :)

Och jävlar vad sprit han har.. han måste ha åkt på många finlandskryssningar :P

Lia sa...

Kul att du börjar blogga igen! Har tittat in här lite då och då :)

Anonym sa...

superfina bilder från mexico på er och mina fina töser (Clara o Julia) hoppas ni har det riktigt kul o jag är inte allts avundsjuk(NOT), ta hand om virrpannorna! kram malin