tisdag, juni 24, 2008

Sommaruppehåll

Hej! Här har det varit tomt ett tag, ingen tid och inspiration. Kanske tittar in då och då i sommar och lämnar lite semesterbilder och nåt inlägg, annars brukar en kylig höst tvinga in en framför datorn igen. Vi får se!

Nästa vecka blir det Roskilde och jag är sjukt pepp. Förra årets vädermisär är bortglömd, det kommer att bli så bra i år! Veckan efter det ska jag upp och jobba på Visfestivalen i Västervik. Här är några bilder från förra årets Roskilde:

Misär! Vårt tält var ett av få som överlevde skyfallen. Det höll sig ganska torrt, men själv var man blöt de tre sista dagarna.

Öl på snöre, när campet fortfarande var en plats att hänga på.

Vill man låtsas vara lite fancy i all sunk kan man alltid köpa lite rosa bubbel. Mörkt och långt var håret här, på sommarens bilder är det kort och blont.

Det är mycket folk på festivalen.

Ha en skön sommar allihop!

25 kommentarer:

trapid sa...

Kul att du inte har slutat blogga helt! Hoppas att du får en fin sommar utan allt för mycket festivalregn.

Anonym sa...

vill du följa med på Liselott Westerlunds visning under sthlm fashion week. Visningen är imorgon kl 15.00!!!
Jag har en biljett över och letar sällskap.

kramar maja/leia

Anonym sa...

haha underbara bilder!

Anonym sa...

Jag har en fråga, den här cardigan, http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?langId=-1&storeId=12556&catalogId=19551&productId=745119&categoryId=102451&parent_category_rn=93594, finns den i butik på Nova? :) Vet att du jobbar där, har nämligen sett dig där flera gånger.. :) Sjukt tacksam för svar!

emmi sa...

jag tänkte höra med dig om ni får in mycket KateMoss för topshop nu i höst? Jag letar i alla fall efter en långärmad topp som är lite batikmönstrad. puss

Liza sa...

Du är lätt snyggast på den bilden där du dricker rosa bubbel, slående!

Anonym sa...

härligt håret såg ut :) vill också ha lugg igen!

Anonym sa...

Tycker att Topshop vore smarta om de betalade dig för att blogga. Du marknadsför ju deras kläder perfekt. Hoppas din blogg snart blir vad den var med en massa uppdateringar och roligt.

Anonym sa...

nice bilder

Anonym sa...

När jag hittar tillbaka till den här bloggen efter att ha läst den massor för säkert över ett år sedan ska du ha uppehåll. Kom snart tillbaka! Jätteinspirerande blogg som lockar till läsning, av en så himla fin tjej!

Anonym sa...

Tack detsamma! även om sommaren snar är över :/

Anonym sa...

du har väl inte missat att läsa den stora modebloggen http://casualfashion.blogg.se ? mvh carlros

Anonym sa...

Kom tillbaka nu, saknar dina inlägg!!!

Anonym sa...

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

emmi sa...

vet du om ni har kvar den här kjolen i svart i lund?


har ni den här kjolen på topshop i lund?:)

http://emmiklemmi.blogspot.com/2008/08/kjol-tjej.html

RedLipsInFashion sa...

Coola bilder :)

Anonym sa...

Sugen på en fräsch stylish Laptop väska från trendiga Golla? Recensera min prylblogg så har du chansen att vinna...

Anonym sa...

TÄVLING i min blogg ! Super söt väst !!!

Lia sa...

Ska du börja blogga igen? Hoppas, hoppas på det! Saknar dina inspirerande outfits!

Anonym sa...

Vi hoppas, hoppas också på det! Börjar bli dags att komma tillbaka och äga bloggvärlden igen Lova..! :)

Anonym sa...

Du är så sjukt söt!!

Anonym sa...

Jag måste bara fråga dig en sak, hur får man jobb på TopShop? Måste man ha ngn speciellt utbildning, ha en viss ålder eller hur funkar det? Hade vart så skoj att prova på:):)

Anonym sa...

Du är saknad, vill läsa om dig som förr...

Stila sa...

Tack för gulliga kommentarer! Jag är faktiskt väldigt sugen på att börja blogga igen, måste bara hitta tiden...

Anonym sa...

Åååå, vilka PERFEKT illustrerande bilder av roskilde!
Förutom att du ser så fräsch ut kanske =P
Jag saknar det!