måndag, maj 05, 2008

Oh Smoothie, I'm in love

Tillbaka från en alldeles underbar helg på sommarstället. Ska lägga upp lite fina bilder som togs senare. Nu sitter jag och laddar energi i form av en smoothie gjord i min alldeles bedårande nya mixer. Mjau.
Färgen rosa kan ha en obeskrivlig lockelse som trotsar förnuftet. Hur dumt är det inte att falla för den rosa mixern när resten av mitt kök går i retro rött, blått och vitt? Nästa kök blir rosa. Mixern sätter stilen. Och då ska jag önska mig finaste marimekko/iittala-skålen att matcha med!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan :) Kan du inte visa bilder av dit hem i bloggen. Tycker att det är skoj att se hur andra bor :)

Stila sa...

Johanna: Jo, jag har ju tänkt göra det, men jag blir aldrig klar med inredningen, och nu när jag vet att jag ska flytta blir jag slö...! Kan nog visa upp delar så småningom.

Anonym sa...

Så himla fin mixer! Vill också ha en sån. Visst finns de i turkost? Funkar den bra till att göra smoothies? Fin blogg förresten :)

Stila sa...

Om den gör! Den är helt superb! Den finns i limegrönt och vitt också vad jag vet.

Shoppingtrollet sa...

Jag har en sån, fast vit.

Anonym sa...

Ååååh, precis en sån var jag förälskad i i vintras, och fick som tur var en i julklapp :)