fredag, mars 14, 2008

Luella


Jag känner mig väldigt Luella idag. Men jag ska ta bort knutarna. Supertrendigt eller inte, jag ser ut som en femåring. Men kul är de! Mode är kul. T-shirten är från pojkavdelningen på H&M och från Topshop.

Apropå Luella så har jag för övrigt börjat bygga ett intresse för nya brillor. Jag har haft glasögon sedan jag var 14 som jag aldrig vant mig vid. Jag går runt och är halvblind istället, vilket ju kan tyckas lite dumt. Nördbrillan har ju hängt med ett tag nu, men det är också den enda modellen som känns kul just nu. Jag har ett par väldigt business, så det skulle vara kul att ha något att variera med. Någon som har något tips eller någon tanke om vad man skulle kunna införskaffa?

6 kommentarer:

Anonym sa...

fint

Anonym sa...

vad fint!
Vilken storlek har du på hm's barnavdelningströjan och vilken storlek har du på t-shirtar i vanliga fall?
Bara så att man vet om man möjligtvis skulle vilja beställa en eller annan tröja därifrån!

charlotta sa...

Steph: Jag har stlk 158 tror jag. Den är ju lite liten i halsringningen och ganska fyrkantig i modellen, men det funkar om man stoppar in den i någon underdel. Annars har jag väl 36 i toppar.

Stila sa...

Haha, det var alltså jag som skrev det ovanstående, var visst inloggad med en kompis bloggerprofil

Anonym sa...

Jag tyckte det var skitcoolt med tottarna!

Anonym sa...

Vad snyggt!
Upptäckte först nu att du är tillbaks och vad glad jag blev! Ska bli kul att följa din blogg igen :)