lördag, mars 15, 2008

Lördag



Idag tog jag en sväng på stan och provade glasögon. Sedan träffade jag min lillebror och pappa. Vi gick loss på cookies och brownies på Seven Eleven och sedan gick vi upp till pappas lägenhet och kollade på Hipp Hipp.


Gårdagen med tjejerna var superkul! Jag lagade mat och sedan blev det cosmopolitans och utgång. Vet att Charlotta fick några fina foto på den smarriga desserten så jag lägger upp dem sen.











Fotade med mobilkameran ett par brillor som jag fastnade för. Med synundersökning, bågar och glas går hela kalaset på 4000 kr. Vad tycker ni, är det värt det? Eller är det bara dumt med tanke på att de är för trendiga för att räknas som långsiktig investering? Passar jag i dem överhuvudtaget?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Dom var jättesnygga på dig!! Men som du säger så kanske det är en sån bra investering att lägga så mkt pengar på något som man kanske tröttnar på! Kram

Jacqueline sa...

Hej Lova! Först vill jag bara säga att jag tycker att det är så himla roligt att du börjat blogga igen, du är så duktig :D Finurlig och full av inspiration. Och vad gäller brillorna tycker jag att de är lite för stora, även om det ju är en trend nu. Satsa på nått mer klassiskt så du inte ångrar dig.
Många kramar

trapid sa...

Brillorna var supersnygga! Men det är som du säger, kanske ett något osäkert kort eftersom ingen vet hur länge trenden håller i sig. Dock är de ju ändå rätt så klassiska i grunden... Så jag antar att det är en fråga om ekonomi... Jag tycker iallafall att du passade väldigt bra i dem. Kramar

Anonym sa...

Heej Lova! Dom passar dig som handen i handsken! Tror det kommer vara mode ett bra tag nu så du behöver nog inte oroa dig för mycket. Stor kram hoppas allt e bra! Jenny

Anonym sa...

Jag tycker absolut att de är värda det, du passar verkligen i dom!