torsdag, mars 13, 2008

Zip detail


Har tittat på Debatt på SVT nu, om modebloggar, shopping och konsumtion. Åh orka, debatten är så uttjatad. Modeblogg schmodeblogg. Är det här en modeblogg? Inte så mycket längre. Mer en Lova-blogg. Inspirationsblogg låter ju bra, men ganska pretto. Jag skrev ju uppsats om modebloggar och konsumtion i våras (med titeln "Modebloggen - ett medium på modet", fyndigt va?). Kanske borde jag se till att få upp den digitalt så att ni kan få se den som jag lovade. Den är ganska intressant att läsa faktiskt.








Imorgon är det fredag. Helg, helg, ljuvliga helg! Ska äta gott och dricka drinkar med mina flickor.

6 kommentarer:

Annika sa...

Jag tycker att modebloggar är så förbannat uttjatat. Det är inte intressant att se catwalkbild efter catwalkbild. Mer intressant att se bilder på personen och ur dess liv. En bra blandning av bilder, tips och grejer ska det vara. Precis som din blogg, förstå att jag saknade dig när du var borta!

Anonym sa...

Sjukt snygg outfit !

Anonym sa...

Hey! It looks great! But pleeeeaaase write in english ;0)...

Stila sa...

Anonym: Thank you, but I don't think I am ambitious enough to write in english! :)

Anonym sa...

hej stila! var har du fatt tag på glasogonhalsbandet?

Stila sa...

anonym: På topshop, men det är tyvärr slut!