söndag, mars 16, 2008

Kvällens

















Var på fest ikväll med ett gäng söta ekonomitjejer. Hemmarostade kryddade nötter, hallondrinkar och fnitter över Björn Gustafsson. Trevligt! Försökte oss på en sväng om &bar, men nä, det funkade inte. De hade sina glansdagar förra året, men det är tappat nu, tyvärr.



Ett par prima ballerinor dansade vid mina örsnibbar hela kvällen. Tjusigt!


Nu ser jag fram emot 8 timmars sömn. Om jag orkar blir det brunch på Kulturen imorgon. Pannkakor... mums!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oh! Vart kommer örhängena ifrån? Pysslat själv? Komma på inflyttningsfest snart?? Vi har trädgård!!

Stila sa...

Nä, de är orginellt nog från Topshop faktiskt! KLART att jag vill komma på inflyttningfest! Jag kan inte helgen den 5 eller eller 12 april bara så ta det inte då söta rara!

Anonym sa...

snygga kläder!

Anonym sa...

snygga kläder!