tisdag, mars 11, 2008

Put some new shoes on


Idag har jag haft på mig mina nya skor. Mjuka snörskor i skinn. Nu har jag precis druckit varm apelsinchoklad (mjölk, blockchoklad, kakao, lite vanlijsocker och cointreau värmt i kastrull) och myst med en bunt inredningstidningar. Har en ny lägenhet på gång, en 2:a som är ett eget litet hus i gamla området Nöden i Lund. Eller ja, på gång och på gång, det är inflytt först i december, men man kan väl få börja längta redan?














Här är en låt jag gillar: Paulo Nutini - New Shoes

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fina skor, precis så där lagom 'vardagsfina' utan att för den delen se trista ut :)

Anonym sa...

Grattis till lägenheten. Jag drömmer redan och jag är bara 15 år. :D

Stila sa...

Tack anna och anna!

charlotta sa...

snyggaste outfiten på länge!

charlotta sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Jättesöta skor och byxorna är riktigt snygga.
Och Paolo Nutini, vad kan man säga - Han är kung.

Anonym sa...

Jätte snygga skor, vart har du köppt dem?

Stila sa...

De är från Topshop, 449 kr