måndag, februari 18, 2008

Vaddå veckans värsta dag?



Detta kommer att bli en bra vecka. Jag känner det på mig. Den har börjat trevligt och nu alldeles snart ska jag ut och käka sushi med min pappa och lillebror, för att sedan sluta upp med bästa vännerna Lisa och Bella för ett glas vin.








På onsdag kommer en kompis hem ett par veckor från jobbet som bartender på en lyxkryssning som åker jorden runt (ja, inte ett helt dåligt jobb om man säger så) så det blir välkommen hem-fest för honom på fredag.

Sedan på lördag ska jag själv ha cocktailparty för att fira min upcoming birthday med ett stort gäng härliga tjejer med ovannämnda bartender i baren med vän.

Jag är ledig fredag till söndag, och jag har en trevlig lunch att se fram emot på fredag också. Och det känns som att jag har tid över till att blogga lite!

Solen skiner - definitivt vårkänslor som får humöret på topp!

6 kommentarer:

Marte sa...

Så fin outfit!!:)

Anonym sa...

Superfint..du vet du föressten om man kommer kunna beställa från Topshop på nätet inom överskådlig framtid??

Stila sa...

Jessica: Nope, det kommer man inte. Rättigheterna till Topshop i Sverige ägs av ett annat företag än de som driver den engelska hemsidan. Tyvärr!

Motto sa...

Snygg tjej och snygg stil!

Anonym sa...

Vad glad jag blev när jag klickade mig hit och såg att du börjat blogga igen. Kul ! :)

Anonym sa...

Fin outfit :)