måndag, februari 25, 2008

Angenäm beslutsångest

Nämen! Jag vann visst veckans stil på outfits.se förra veckan, med outfiten till höger, otippat! Nu står jag inför ett ganska angenämnt problem; jag får välja ett presentkort från någon av följande butiker: Kicks, Bianco Footwear,
Ur&Penn, Vero Moda, Åhlens, H&M eller Nelly. What to choose? Jag handlar ju bara kläder på Topshop ändå och Kicks handlade jag massor på förra veckan. H&M är ju ett säkert kort... Aja, det får funderas på. Hurra vad kul i alla fall!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och ur&penn suger ju rumpi, så delete delete, kicks, smink behöver man ju alltid, och parfymer är ju så sweet, men smink kan du å andra sidan handla på hm som har allt och superroligt allt. Vero moda, not your style, nelly har ju aa och sånt =)! men HM har mkt mer att välja på
och bianco behöver du ju inte iomed toppan har världens snyggaste skor.
GO HM BABE! Eh, graaattis förresten!
Inte så otippat att du vann, meen men:D
PUSS
/ diktatorn Hanna

Anonym sa...

Hanna: Hahaha, tack! Det blir nog H&M!

Sincerely Johanna sa...

Grattis, skön outfit du vann med. Jag skulle gå i de butiker som erbjuder ett presentkort och där du hittar något du vill ha använder du presnetkortet.