måndag, februari 25, 2008

Cocktailpartyt

18 fina flickor, två snygga bartenders och massa cocktails! Kvällen bjöd även på ett Bella pch Lova-quiz (totalt egocentrerat kunskapstest för våra vänner om oss själva - mycket roligt!) innan det blev utgång på Tegners.

Kvällens proffsiga bartenders och Lisa i hemmasydd klänning och med en Cosmopolitan i handen.

Malin, Sanja, Hanna, Filippa och Charlotta jobbar alla med mig på Topshop! Man kan uppe till vänster skymta några av de typ 8 olika sorters crostinis vi gjorde, mycket gott och uppskattat. Ska kanske slänga upp recepten senare.

Mojitosen var mycket populära. Vi fick även passionsdrinkar, strawberry daiquiries och syrliga meloncocktails!

Vi hade festen på min pappas kontor/lägenhet. Oerhört charmig och ganska sunkig - en perfekt festlägenhet!

Bella längst till vänster hade jag festen med, det är vi som fyller år! Hon står brevid sina två systrar och två jobbkompisar. Jag med Tinny, Anna och Hanna.

Ja, jag har en råtta på axeln och ja, det är ganska äckligt. Men min lillebror var i Stockholm och jag var råttvakt för dagen. Den är ganska söt om man antränger sig! Efter en mysig brunch på Coffe Break var det dagen efter diskning till Amy Winehouse och Lykke Li på högsta volym!

(Klicka som vanligt för större bilder)

5 kommentarer:

Anonym sa...

De två första bilderna är jättehärliga. Sådär rusigt festglada och sköna.

Anonym sa...

Tack så hemskt mycket älskade godis
för den bästa kvällen jag haft på väldigt länge!
PUSS: )

Anonym sa...

Haha! Min efterblivna kamera skapar alltså ett "rusigt" intryck. Det e ju ok. Lgh ær inte sunkig! Det ær underbar! Puss

Annika sa...

Vad fint allt ser ut. Lägenheten ser skitnajs ut, takbjälkar och fotbollsspel, kan ju knappast bli bättre.

M sa...

Vilket mysigt ställe. Härliga bilder också. Jag har bara ett crostinirecept som jag gärna äter ofta men jag skulle behöva fler variationer så släng gärna upp recepten snart! :)