söndag, februari 24, 2008

Fredagsoutfit





Jag shoppade tre korta kjolar från Topshop i veckan, bland andra den på bilden. Det kommer definitivt vara vårens och sommarens signaturplagg för mig. Kjolkollektionen på jobbet är fantastisk just nu! Den gråa t-shirten och kuvertväskan är också ny.










Älskar väskan, den ser ut som en Bassetts Allsorts-godis! Hela jag såg ut som en sådan i lördags när jag hade den tillsammans med en svart klänning och min rosa barbieskor. Sweet as candy liksom.

11 kommentarer:

Unknown sa...

O, det var riktigt fint!
Den kavajen har jag letat efter i st 40 men inte hittat:(
Buhu!

Annika sa...

Vilken fin bild på skorna, haha! Sen har du likadan tshirt som jag, den gråa alltså. :)

Anonym sa...

Jätte fin outfit (=

Anonym sa...

Lova, jag måste fråga dig en sak. Jag vill söka jobb på topshop i stockholm men har hört att de bara web-rekryterar, vart mailar jag då? finns det en svensk topshop-sida? jag googlar och hittar ingenting!
tacksam för svar

Stila sa...

Sandra: Den svenska hemsidan är under uppbyggnad! Mejla work.topshop.souk@trenor.se, eller byt ut souk mot gallerian/skarholmen/vallingby beroende på vilken butik du vill söka. Lycka till!

Anonym sa...

Är kavajen från topshop? Isf, finns den kvar?

Anonym sa...

åh supertoppen! tack lova!:) hoppas vi hörs via telefon sen då när jag frågar om några toppar om jag hamnar i någon av butikerna;)

kram kram

Anonym sa...

Anonym: Nej, tyvärr den är från vinterkollektionen. men håll utkik jag vet att det ska komma mycket kavajer (bl a oversized) till topshop senare i vår!

Anonym sa...

Väldigt snygg väska du har =)
Ha en bra dag!

Anonym sa...

älskar din stil !!

Anonym sa...

Skulle kunna kopiera outfiten rakt av! Mycket snyggt!