tisdag, januari 22, 2008

Trött

Jag har haft två tröttsamma dagar! Igår var jag på jobbet mellan 07.40 och 24.00, (inventering efter stängning - jag drömde seriöst om pipandet från scannings-
apparaterna hela natten!) och idag blev det ett fint pass på 10 timmar. Jag skulle så gärna bara ville äta glass och slötitta på tv nu, men jag har ingen. Måste köpa snarast! Jag bara skjuter upp det. Men glass blir det. Världens godaste Hägendazs väntar (och de slår Ben&Jerry med hästlängder).

Förresten, jag har ju varit redhead hela hösten, men nu när jag skulle färga det förra veckan råkade det bli mer brunt igen (Loreal Casting som annars är så bra är inte så pålitliga vad gäller de röda nyanserna). Vad tycker ni, ska jag behålla det brunt eller göra det rött nästa gång igen?


En rödhårig Lova fikande med Nina och på fest.

8 kommentarer:

Annika sa...

Shit vilka långa dagar! Hur orkar du? Pluggar du fortfarande förresten..?
Du är så leende och glad på bilderna! Brunt hår är finast men rött verkar du passa bra i också.

Anonym sa...

Jag tycker hon tjejen i bakgrunden var ganska söt. Du kanske ska testa hennes hårfärg ;P. Nej, men Du är knockout i rött, dessutom är det en roligare färg. Men känns det bra med brunt så ta det. Har faktikst tänkt på att din hårfärg varit fin senaste bilderna...

Sköna Helena sa...

Vad kul att se att du är här igen! Välkommen tillbaka!

Anonym sa...

Jag gillar båda... svårt... men jag röstar nog för mörkbrunt ändå. Ditt hår ser så himla tjockt och glansigt ut på de bilderna.

Kerstin sa...

Åh, så himla glad jag blir - du är tillbaka. Hurra!!!

Konsultpappan sa...

Blir det alldeles för Emo om du kör lakritssvart?

Stila sa...

Tack för svar! Kanske bör bygga det mot det mörkare igen? Lakritssvart blir nog lite väl dramatiskt, men mörktbrunt har ju visat sig ett lyckat alternativ. Och det är sannerligen lättare att matcha, då kan jag få användning för mina rosa plagg igen!

Annika: Nej, inget plugg längre (tack och lov, då hade jag nog gått under!)

charlotta sa...

jag tycker DEFINITIVT fortsatt tocke!

Snygg bild. Vem har plåtat by the way?