söndag, januari 20, 2008

Lördagskvällen


Jo, det blev utgång igår. Även om Lunds klubbutbud verkligen suger när man har vänner utan studentleg. Det blev en en sväng inom &bar (tråkigt) och sedan till Stortorget (enda rimliga alternativet). Men kul hade jag iaf!

Jag och Charlotta satt sunkiga och åt sparrissoppa med räkor, men när vinet tog slut gick öppnades en flaska mousserande som tog slut väldigt fort. Då bad jag Charlotta lägga en ny flaska på kylning, "ta en av de billiga flaskorna" sa jag. Sedan när den skulle öppnas såg jag att hon hade tagit en flaska riktig champagne. Jag var precis på väg att byta när vi konstaterade att det bara är löjligt att sitta och vänta på ett tillfälle festligt nog för dyr champagne - så vi lyxade till det i slapp t-shirt och morgontofflor och blev kalas!


Sedan blev det ultrasnabb make-over och jag fick på mig ett par av min favvojeans och ett nytt urgulligt halsband från Topshop. De senapsgula pumpsen är från H&M.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Heej Lova! Vad roligt att du börjat igen! Jag skriver mest som tidsfördriv och för att Anna ska hänga med nu när hon är och reser. Var inne på Top Shop idag, mamma handlade en massa! En till på blogglistan jag ska kolla varje dag :) Härligt att du börjat igen! Ta hand om dig tjejen! kram kram Jenny

(Glöm inte kolla på syrrans blogg nu när hon är iväg! www.annagrafstroms.blogg.se)

Anonym sa...

Åh vilket härligt halsband!!

Anonym sa...

Jättesnyggt =)

Linas inredning sa...

Åh vad roligt att du är tillbaka! Tur att jag sparade länken till din blogg och råkade klicka mig in här, annars hade jag missat det. Kul!

Anonym sa...

ÅÅÅÅ du är tillbaka..min absolut favvo. Du är som ett öppet skyltfönster för Topshop...jag har inspirerats MASSOR av dig. Nu har jag tyvärr inte figuren att ha vad du har ...35 år o 2 barn gör sitt till för figuren..MEN jag köper massor av skor..:-)från Topshop..

Anonym sa...

Hej kom in på din blogg för första gången. Har läst igenom en massa o jag hoppas verkligen du kommer fortsätta för din blog är underbar! Tänkte höra med dig om ni har den där blommiga korta kjolen med lite volang i butiken? Funderar på att åka till Lund fast det är en bra bit..

Stila sa...

Tack allihopa, ni är så rara!

Anna: Vi har tyvärr inte fått in den, jag hoppas att den kommer dock, i så fall uppdaterar jag dig här på bloggen!

charlotta sa...

jahaaaaaaaaa hade du DET på dig. jag minns knappt vad jag bytte om till.Förr kunde man lukta till sig vad det var man hade haft på sig kvällen innan pga rökdoften.
Det som lukta rök nu var det som jag inte hade på mig senare på kvällen. host*

charlotta sa...

Har du fyllt år? Inte visste jag att du var 21 (oups påkommen!)

Stila sa...

Haha, jaja OKEJDÅ... busted. Jag ändrar väl då, så har jag en anledning att fira mig själv på bloggen när det blir dags att ändra igen snart då.