torsdag, januari 24, 2008

Trevligare vardag



Jag avlägger ett löfte här på bloggen för 2008 - fram för fler spontana middagar! Kom precis hem från en vän (pluggkopmis från i våras) som bjöd på mitt-i-veckan-middag. Supertrevlig kväll som slutade med apelsinchokladdrinkar! Att bjuda på middag är så enkelt, och det det skulle hindra mig från mina allt för många solo-mackor till kvällsmat.


<-- Ni får en gissning var kläderna kommer ifrån.



Nu ska jag sova. Imorgon sänker vi rean till 70% rabatt på Topshop, plus att ni tar två reavaror och betalar för en. Löjligt billigt, kom in och fynda!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att du är tillbaka! Tog bort dig från min länklista i december men nu får jag lägga till dig igen :o) Du är tjusigt klädd som vanligt!

Stila sa...

Johanna: Tack så jättemycket!