lördag, januari 19, 2008

Lördag


Jag var tvungen att hoppa in och ta öppning idag för en tjej på jobbet är sjuk, men sen strövade jag runt på Nova, vilket var trevligt. Drack kaffe på Kahls och läste tidningar och fyllde i min kalender. Jag fick en ny personlig almanacka i julklapp.

Alla kläder är Topshop, utom t-shirten som köptes i Thailand när jag och mamma var där i november.















Nu ska jag ta ett bad och fixa till mig, förhoppningsvis blir det party ikväll! Men första ska jag ner till grannen och käka middag. Ha en trevlig kväll!

4 kommentarer:

charlotta sa...

grannen är alltså JAG. kom ned snart. me hungry!

Annika sa...

Thailand i november? Jag också! Var var du nånstans, och vilket datum? Vi kanske gick förbi varandra på stranden..
Snygga bilder förresten, lite suddiga bara.. ;)

Anonym sa...

Nämen är du tillbaks?! Hurra!!!

Anonym sa...

Du e tillbaka!! =) Jag tänkte precis att jag skulle radera din blogg fråb favvo listan, vilken tur att jag faktiskt titta lite närmare och såg att det inte va det gamla "adjö" inälgget som prydde framsidan.. Fan va nice!!

Kram/Johanna