lördag, september 08, 2007

TILLBAKA!

Hej käraste läsare! Äntliga får jag blogga igen! Har varit utan internet sedan flyttade, men nu har jag hittat ett trådlöst bredband som jag "lånar" av tills jag får ändan ur vagnen och tecknar mitt eget.

Nu ska jag dra igång bloggen igen, det blir nog en slow start, har fortfarande en hel del att fixa i nya lägenheten (typ organisera och montera upp garberoben till mina misshandlade kläder). Sen har jag ju börjat jobba heltid nu också och man är ju så lite ledig då!

Jag har varit med om så många omställningar i vardagen de senaste månaderna och det är galet, omtumlande, besvärligt och jättekul! Ska vid nästa tillfälle uppdatera er på allt som hänt och händer, och kanske publicera en outfitbild igen:) Tills dess kommer en bild på min nya hårfärg, jag är numera orangehårig - det ni! Det var otippat va? Fast det ser rätt snällt ut på bilden. Så går det när man ska var Ginger Spice på 90-talsfest;)
Jag och min lillebror Moltas.

20 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Kul att du är tillbaka! Jag hoppas på en massa fina höstoutfits från dig! =D

Anonym sa...

Vad bra att du är tillbaka, älskar din blogg!Har ventat hela sommaren att du ska blogga igen!

Anonym sa...

vad kul att du är tillbaka! ser fram emot inspirerande inlägg igen. ;)

Anonym sa...

Välkommen tillbaka!

Anonym sa...

va kul att du är tillbaka!

Anonym sa...

WOHOW, you're back! :]

Anonym sa...

Kul! Du har varit saknad ska du veta!

Anonym sa...

Grymt att du är tillbaka !

Anonym sa...

Vad kul! Jag har klickat in på din sida nästan varje dag för att se om du satt igång igen. Hade faktiskt nästan gett upp. Jävligt roligt att se att du är tillbaka iaf!

Anonym sa...

äntligen.. =)

Anonym sa...

Äntligen ! Saknat dig och dina outfits. Hoppas på en massa uppdatering nu :D

Anonym sa...

Härligt att du är tillbaka!

Elevator Lady sa...

Kul att du är på G igen!

Anonym sa...

Yey äntligen=) du e sååå efterlängtad

Anonym sa...

äääääääääntligen! :D

Anonym sa...

Vad kul att du är tillbaka, har nog gått in varje gång så man inte ska missa någor :P
Jag tycker för övrigt du är jättefin i lite mer orange hårfärg! Inte många som can pull that off! :) men sen har jag en förkärlek för den hårfärgen då det är så annorlunda men framför allt speciell!

Anonym sa...

Skönt att du är tillbaka! Lycka till med chefsjobbet!

j sa...

vad kul att du är tillbaka! :)

Anonym sa...

Äntligen tillbaka!

Anonym sa...

Vad kul att du är tillbaka!