måndag, juli 30, 2007

Uppdatering

Hej! Fick precis frågan om jag kommer tillbaka. Det gör jag - jag lovar! Och jag ska berätta om orsakerna till uppehållet och vad som hänt senaste veckorna. Dock är det tveksamt när outfit-bilderna är tillbaka, med tanke på att jag tappade min kamera i leran på Roskilde (doh!).
Jag och Nina på Roskildefestivalen

Kortfattat så kan jag i alla fall nu berätta att det har tagit slut mellan mig och Isak efter tre år tillsammans. Jag mår bra nu och vi är fortfarande vänner. Vi håller på att sälja vår lägenhet och imorgon flyttar jag in i en ny etta. Tack och lov så har allting löst sig mycket smidigt trots sorgliga avslut.

Annars har jag jobbat heltid, har varit vikarierande butikchef på Topshop nu i tre veckor och igår påbörjade jag äntligen två veckors semester. På onsdag åker jag och nio kompisar till mitt sommarställe över en långhelg och det ska blir helt underbart!

När flytten är klar och semestern är slut, och när jag börjat komma till ro igen, så sätter jag igång bloggen med nya krafter! Det bör väl bli i mitten av augusti. Hoppas vi ses då!

36 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att det har tagit slut mellan dig och Isak. Det positiva är att du mår bra och att du ska börja blogga igen ganska snart.

Hittade din blogg nyligen och har den senaste tiden äntligen tracklat mig igenom alla dina inlägg från första starten. Väntar ivrigt på fortsättningen.

Ha det gött så länge!

Miss Upsey Daisy sa...

Följer din blogg i tysthet och tänkte att det nog var något sådant. Uppbrott är aldrig kul varken att lämna eller lämnas.

kram

trapid sa...

Oerhört tråkigt med Isak, men skönt att höra att du kommer igen! Har följt din blogg från start, men aldrig lämnat kommetar (förrän nu).

Hoppas att allt löser sig på bästa sätt.
Keep up the good work!

Kram

Anonym sa...

Jag misstänkte att det var något liknande som hade hänt. Tråkigt men livet går vidare ! Hoppas du får en trevlig helg i stugan och en riktigt skön semester. Längtar tills du kommer tillbaka. Kram !

Maria - FashionFame sa...

Hoppas att du mår bra, det bästa är att ge det en massa tid som du ska göra nu :) massa kramar!

Mikael M sa...

Glöm inte gummistövlarna nu heller. Dina fotspår i leran behövs säkert,.. sina sedda fotspår skall man inte tappa kontakten med. Det har ju varit full rulle på din blogg trots att du inte varit där, rätt otroligt.

Anonym sa...

Tråkigt med pojken din, men hoppas allt blir bra iaf! Väntar spänt på Lovas comeback till bloggvärlden! :)

Anonym sa...

Lova!
Jag befinner mig i samma situation som du, mitt treåriga förhållande har tagit slut och vi håller på att bryta upp och flytta isär. Vi är också fortfarande vännner, vilket ändå känns skönt. Jag antar att vi båda, och andra i liknande situation, får se framåt och hoppas på att nya äventyr väntar! Vilket det ju alltid gör...
Lycka till med flytten och allt! Kram

Anonym sa...

oj va tråkigt för dej.men ändå skönt att ni fortfarande är vänner och allt med lägenhet och så löst sig..

ska blir jätte kul att följa din blogg när du känner det är dax att blogga igen..

ta hand om dej!

Anonym sa...

Vad bra att allt går så smidigt. Tråkigt det som hände med Isaak men det kan vara sånt som händer, tur att ni avslutade allt under bra förutssättningar.

Ha det fortsatt bra!

Anonym sa...

Ser fram emot att du kommer tillbaks här på bloggen. Gott att höra att det verkar lösa sig smidigt. Kramar

Anonym sa...

Oh, vad tråkigt det som har hänt, men skönt att höra att du är på rätt spår nu!

Ha det bra!

kram

Annika sa...

Aj fan, det var tråkigt att höra. Hoppas allt löser sig till det bästa och att du kommer tillbaka snart.

Daniella sa...

usch vad tråkigt, jag vet precis hur det känns. dessutom vet jag att livet verkligen går vidare, men det tror jag nog att du inser. kram!

Anonym sa...

Den som väntar på ngt gott... =) Din blogg e super men det är viktigast att du mår bra. Hoppas allt löser sig till det bästa!

Anonym sa...

Jättekul att du är tillbaka och hoppas att du är ok!

Anonym sa...

Åh, va jobbigt! När jag och mitt ex separerade efter 2,5 år tillsammans var jag helt utslagen i en flera månader efteråt. Dte är så mycket som måste fixas när man flyttar isär. Du kommer i vart fall inte tappa mig som läsare! Kram/Jenny W

Anonym sa...

En kram till dig från mig!

Anonym sa...

trist med killen, men det tar ju slut av en aledning och tenderar att vara för det bästa. skönt att höra att du mår bra iaf! puss!

Anonym sa...

äntligen ett inlägg! och den där söta kompisen är med vilket gör henne så glad.
Tack för en fin vecka på ön =)

Konsultpappan sa...

Klart du kommer tillbaka!

Men låt det ta lite tid.
Vi har inte bråttom.

Ju.

Anonym sa...

Kämpa på tjejen! Ska bli kul att du kommer tillbaka.

Anonym sa...

Det var tråkigt att höra men jag hoppas du mår bra under omständigheterna!
Har varit tomt utan dina blogginlägg!
Kram:-)

Kerstin sa...

Åh, trist med avslut. Skönt att ni verkar avar vänner. Jag kan vänta på dig n evighet. Puss.

Anonym sa...

Vad tråkigt att det tagit slut med killen, men skönt att du mår bra ändå! Hoppas du trivs i nya 1:an!
Kramar

Anonym sa...

Jag förstår precis hur du känner... Har själv befunnit mig i precis samma sits i sommar och ett lååångt förhållande har tagit slut. Väntar med spänd förväntan på att du ska komma tillbaka och blogga. Alltid lika kul att läsa det du skriver om... /Regina

www.kristinakh.com sa...

Trist å høre om kjærsten din!
Elsker bloggen din! :)

Anonym sa...

Tråkigt det som hände, men det är som många andra skrivit, sånt händer ibland. Det måste ta den tid det tar att komma in på rätt spår igen. Hoppas du kommer tillbaka snart, saknar ditt bloggande!

Mickan sa...

Usch vad jobbigt. Sådant är alrig roligt, skönt för er att de löser sig på ett bra sätt!!
Längtar tills du kommer tillbaka!
Kram

Anonym sa...

ska bli kul att du kommer tillbaka! :]

Anonym sa...

Nej nu ger jag upp denna bloggen!

Anonym sa...

saknar dig o din blogg ju... när kommer du tillbaka igen? ha d bra!

Anonym sa...

Hoppas verkligen att du mår bra! Ta den tiden du behöver så hoppas jag att du bloggar snart igen! Kram!

Maria - FashionFame sa...

Hoppas allt är bra med dig! Saknar din blogg jätttttttttttttte mkt! kramar Maria

Anonym sa...

Come back !

plastblomma sa...

Skynda dig tillbaka? Saknar verkligen din blogg!:) och jag blir lika besviken varje gång jag går in här utan att hitta ett nytt inlägg! :)