måndag, september 17, 2007

Inget nät och ingen kamera än

Hej! Sorry att jag är så dålig på att komma igång med uppdateringen. Att låna trådlöst bredband av grannen verkar inte vara någon bra idé, max 4 minuter åt gången lyckas jag få innan det bryts - ytterst frustrerande. Jag är inte så bra på att få bloggskrivandet i rutin i övrigt heller, men det kommer med mer tillgång till internet hoppas jag!

Jag ska fixa mitt eget (dyra) bredband i veckan - och leta upp min lånade kamera som är på vift hos grannarna! Håll tillgodo.

9 kommentarer:

charlotta sa...

Du ska få din kamera så du kan fortsätta visa upp dina heta outfits!

hörs sen

Vera sa...

Saknar dina blogginlägg :-)
kram

Anonym sa...

Jag har bloggat om en av dina outfits som du publicerat på outfits.se, hoppas det är ok? :) Om inte så är det bara att säga till!
MVH/Maria

Annika sa...

Förstår att det är jobbigt med alla omställningar just nu, men jag saknar ditt bloggande..!

Anonym sa...

Den som väntar på något gott... Men vi saknar dig!

Kerstin sa...

Håller tillgodo - men jag saknar dig...

Stila sa...

Naaw - ni är så gulliga allihop! Och jag får dåligt samvete för att jag inte kommer till skott!

Anonym sa...

Vet du om Topshop kommer söka personal något i höst, eller e de helt lönlöst o skicka in cv??
//L

Stila sa...

Anonym: Jag kan bara svara för Lund, och vi har precis anställt 3 nya tjejer. Men Vi sparar alltid cv's om du skulle vara intresserad framåt i tiden.