söndag, september 23, 2007

En dagens!

<-- Outfit från jobbet i lördags.

Är ute hos föräldrarna i Borgeby idag igen - det är ett perfekt söndagsbakisnöje. Och här finns internet - hurra! Igår var jag på Mejeriet och blev lite starstruck av att utbyta några ord med Tingsek, som för övrigt ju blev utsedd till Sveriges sexigaste man i nya numret av Elle. Är benägen att hålla med att han platsar på listan. Han är ruskigt lik Isak:P

Nu har jag äntligen skruvat ihop nya garderoben, så nu kommer jag förhoppningsvis få ordning nog att inspireras till nya kreationer att bjuda på. Läste nyss nya Modette och blev ruskigt shoppingsugen!

Charlotta - ge mig min kamera!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, han är ju sååå snygg! Blir lite avis på dig som fått prata med honom! Han kommer till Umeå på lördag och MISSAR det, fatta ångesten!! Kul att du börjat skriva igen! /Jenny W

Anonym sa...

japp han är inte fel.. det var en hel del andra på listan som inte var fel heller.. själv gillar jag rasmus wingård som fick en 4de plats

Anonym sa...

Skit snyggt !!

Anonym sa...

hej
ska färga mitt hår brunt undrar om du har något tips på färg som man kan köpa..

du e typ min idol.. kram

Anonym sa...

Hejsan! Hoppas jag inte är besvärlig, men jag har inte möjlighet att ta mig in till Lund så jag undrar om jag kunde bara länka till några grejer som jag undrar om ni har hemma. Tack i förhand!
http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=true&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=59923&parent_category_rn=42317&productId=477879&langId=-1

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=true&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=74413&parent_category_rn=42358&productId=437237&langId=-1 (I SVART)

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=true&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=74413&parent_category_rn=42358&productId=469337&langId=-1

Stila sa...

Anonym: Tack, söt du är! Loreal Casting är jättebra!

Makeupyourmind: Yepp, vi har den mittersta stöveln i svart, möjligtvis är klacken lite högre.

Anonym sa...

snyggt!

Anonym sa...

Underbart snyggt :-)!

Anonym sa...

Hej! Fin blogg. Har du ljusare hår nu än förut? Gjorde du en avfärgning eller så? Funderar på att göra det, men sliter det mycket på håret?

charlotta sa...

ja du ska få din kamera

Anonym sa...

Åh, jättesnyggt!

Anonym sa...

Hej :)) Jag måste bara säga att du som bloggare , nog är en utav de bästa ! Har läst din sida sen några månader tillbaka , och väntar varje dag efter att det ska läggas in något nytt ;D tack så mkt .

Anonym sa...

Mycket snyggt!

Vill passa på att säga att du kan vinna ett 2 pack snygga boxers i tävlingen i min blogg just nu.

Mikael M sa...

Är bara osäker om man kan göra en Frog i den där dressen...?

Jacqueline sa...

hej lova! Länge sen du skrev! =)

Anonym sa...

Åh ja han är en riktig snyggo!! =) men om isak är lik honom måste jag bara fråga om det var någon speciell andledning till att det tog slut..

Stila sa...

Therese: Jag förstår inte riktigt, skulle det vara någon speciell anledning till att vi gjorde slut för att de är lika? Nää, vi gjorde slut för att vi inte fick vår vardag att gå ihop riktigt, vi gick om varann hela tiden. Olika intressen och olika kompisgäng. Men vi är fortfarande vänner.

Maria: Ja, jag gjorde en avfärgning (hos frisör), och jo, det sliter ju en del på håret (det är ju egentligen bara jättestarkt blekningsmedel), men det kan det vara värt för förändringens skull:)