tisdag, juni 12, 2007

Sommar- och solpaus!

Shit pommesfrittes vad varmt det är! Idag var det 33 grader i Lund. Galet. Jag har förstås jobbat 7 dagar i sträck (med undantaget då jag satt i skolan hela dagen) och jag ska jobba imorgon också. Min vanliga sol-otur. Förra året var jag inte på lokala stranden en enda gång på grund av oflyt med sol och semesterdagar.

Har i alla fall börjat använda min nya Nokia N73, så jag visar lite bilder jag tagit med mobilkameran de senaste dagarna i bloggfrånvaron. Klicka som vanligt för större.
En av bästa kompisarna Nina och min lillebror Moltas - Mamma och en av mina plastsystrar Clara - Min lillasyster Allis - En insekt i bilen, klädd i Kate-klänning.
På visning av homestylad lyxlägenhet i toppläge på Botulfsplatsen. Mammas pojkvän köper, renoverar och säljer fastigheter.
Dagens outfit måndag - Nina och Lisa - Egofoto - Barfotashopping på stan (skoskav!)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin våning, ser ut som en inredningsaffär!

Anonym sa...

Ajdå, ingen vidare lycka med schemat alltså? Hinner du inte sticka ut på nåt tur om kvällarna då? ps! Same Lisa but different! :)

Sincerely Johanna sa...

Sovrummet var att dö för. Helt min stil.

Anonym sa...

Vilka härliga bilder! Så vill jag också bo! ^^ Kram! (kika gärna in på vår modeblogg:))

Anonym sa...

JAG VILL OCKSÅ HÄNGA MED ER!!! FAST JAG LÄR MIG EN DEL HÄR UPPE.
LOTS OF LÖV

Anonym sa...

blir verkligen riktigt bra kort för att vara en mobilkamera (: