onsdag, juni 13, 2007

Gårdagen

Vad var det jag sa? Lagom till att jag äntligen har en ledig dag så blir det mulet. Suck! Igår var det iallafall jättefint väder och jag spenderade halva dagen på jobbet med att packade upp nya varor.

Bland annat de jättefina gladiatorsandalerna i silver (som fick följa med hem) och massa nya Kate Moss-kläder. Fyra snygga bikins kom och även den ljuvliga one-shoulder dressen i svart och vitt. Den är så grymt söt! Vill ha den, men känner att den kanske har lite begränsade användningsområden?

Resten av dagen spenderade jag på Isaks lillasysters studentfest. Grattis till henne! Senare åkte Isak tillsammans med fyra kompisar ut på roadtrip i Europa, så honom kommer jag inte att få träffa på tre veckor nu! [sakna].











Och så fick jag användning för min fina sommarklänning!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Långklänningar sitter så snyggt på dig :-) Kate Moss-klänningen är helt fantastisk!

Anonym sa...

Min pojkvän åkte också ut på i Eusopa idag. På tågluff med sina kompisar.Paris var första stopp. Usj vad ensamt det kommer vara hemma nu.

Anonym sa...

vad fina skor. var är det du köpt dem? på topshop?

Stila sa...

DonnaSandra: Tack! Ja, kateklänningen är underbar

Emy: Ja, verkligen! Jag tågluffade tre veckor förra sommaren - det var helt underbart kul!

Cassandra: Yupp - topshop som vanligt!

Mickan sa...

åh vilken finfin kläning! Du passar vädligt bra i långkläning! Själv ser ja ut som ett ösregn i långkläning:)
Europa...härligt! Och de kan vara bra att längta ibland!

Anonym sa...

Den där Kate-klänningen var ju ljuvlig! Riktigt sugen på att köpa den i svart, får se efter löning om den får flytta in i min garderob. Gillar din blogg förresten, hittade den av en slump för några månader sen och kikar gärna in en gång om dan.

Anonym sa...

kate- klänningen va jättefint på dig ju! tycker du ska köpa den!
kram kim

Anonym sa...

Klänningen och skrona var ngt av det snyggaste jag sett på länge! kram!(kika gärna in på vår modeblogg:))

Anonym sa...

Gladiatorsandalerna var riktigt fina =)

Anonym sa...

Åh kate moss klänningen är så fin.. Vad kostar den?

Keers. sa...

Åh, den där katemoss-klänningen är lovely likaså sandalerna och långklänningen! :-) Håll utkik på min blogg just nu finns det en exklusiv tävling med ett finfint pris. Tveka inte! :)

Anonym sa...

Jag fick den svarta kate mos sklänningen i studentpresent! Den är såå fin! :) en av mia favvoklänningar. sitter fint på dig! :)

Sabine sa...

Vad fin Kate-klänningen var! Åh, nu är jag så sugen.. :P Kul för honom, men tråkigt för dig. Jobigt attt vara ifrån varandra så länge. =(

Anonym sa...

Jag vet inte om det bara är jag som är korkad eller inte ser, men när jag ska skriva in min leveransadress så finns inte Sverige, eller ens Europa med. Hur har du lyckats?

Stila sa...

Cicci: Om du menar att du försker köpa något från den engelska hemsidan så går inte de, de shippar bara till uk, irland och australien. (det är för att topshop är franchise och har olika äganden i olika länder). Jag jobbar på topshop så jag packar upp varor som ska ut i butiken, inte (bara, haha) för eget syfte!

Anonym sa...

Jättefin klänning! =)

Anonym sa...

sweet klänning;;)

skorna i snyggaste laget. önska att jag kunde gå ut o shoppa.....
gillar din blogg! fick reda på den från en gammal tjejtidning!
du har en sådan bra stil, skulle vilja veta lite mer vart du köper allt. ungefär som att du skriver upp
tunika från H&M elr nåt?