lördag, juni 09, 2007

3xOutfits

Fredagkväll - Lördag dag - Fredag dag

14 kommentarer:

Anonym sa...

Du har en riktigt cool stil! :D Kram! (titta gärna in på min modeblogg - www.ThreeOfAKind.blogg.se

Keers. sa...

Vilka snygga outfits och den där ryggringningen - WOW!

Anonym sa...

Snyggt som vanligt! Hur går det med skorna nudå, fortfarande inga plast-skavsår?

Anonym sa...

Älskar din fredagskvälls outfit! Vart kommer allt ifrån? Tunikan är från topshop va? Själv har jag den blåa :)

Anonym sa...

snyggt :)

LINA sa...

Fiiine outfits. :-D Hvor er de røde pumpsene fra? :)

Anonym sa...

Åååh...så fint! Jag fick de där plastsandalerna i födelsedagspresent!

Anonym sa...

Åååh...så fint! Jag fick de där plastsandalerna i födelsedagspresent!

Anonym sa...

Underbart, underbart och återigen underbart!

Anonym sa...

Nice skor på fredag-dag

Christine Tallulah sa...

haha, i think i'm in love with your outfits. all of'em!

Anonym sa...

http://www.passagen.se/ är detta du? väldogt likt iaf :)

Anonym sa...

jag gillar den första jätte mycket!

Stila sa...

Tack allihop! :)

Lisa: Inga skavsår! Mjuk gummi!

Anonym: Ja, in princip allt 'r från topshop. Den rosa väskan är från h&M.

Line lille: De är rosa och kommer från topshop!

Anonym: Vet inte om det var samma bild på startsidan när du såg, men nä, jag är inte med där nånstans!