fredag, juni 29, 2007

Vädernoja


Hej!

Ledsen att jag uppdaterar så dåligt. Det är sommar, lediga dagar och jag är helt ur rutin. Så bloggen får gå på lågvarv nu känner jag. Har inget spännande på mig idag, så till vänster är en gammal opublicerad bild.

Jag får flipp på det dåliga vädret! Igår laddade vi upp med gott snacks och läskande drinkingredienser, redo att ta oss an premiären för en sommarklubb på Lilla Torg i Malmö. Men fest på en uteservering när regnet fullkomligt pissar ner är ju ingen höjdare, så vi satt uppe i Lisas kök med våra drinkar hela natten istället. Idag har vi kurat på caféer och slöshoppat hela dagen. Myysigt!


Ikväll började jag packa lite smått inför Roskilde. Har hoppat runt i hela lägenheten dansande till Maroon 5's nya skiva och provat små klänningar, korta shorts och slappa linnen. Jättekul hade jag tills jag gick in och tittade på väderleksprognosen:
Blir till att packa om alltihop. Hej regnställ, stövlar och tjocka tröjor!

6 kommentarer:

Annika sa...

Tungt med så många armband (ordvits?).
Taskigt att du får skitväder, men vad fan, på söndagen är det ju iaf nästan 20grader! Hurra!

Anonym sa...

Haha.. samma problem, en annan skiva att dansa till och samma dumma väderrapport!
Vi ses nere i Roskilde!

Anonym sa...

Fin outfit :)

Anonym sa...

Trist med regn på Roskilde. Usch vad lera det kommer bli. Förra året hade vi tur med vädret då det regnade en gång annars strålande sol!

Keers. sa...

Vi får hoppas på bättre väder! :)

Anonym sa...

Det kommer vara en underbar lerpöl att festa i!