fredag, juni 08, 2007

En härlig dag


Ursäkta dagens frånvaro, kom inte hem förrän nu. Ursäkta också den konstiga posen. Outfiten gillar jag dock! Less is more. Förstorar man bilden kan man ana den fina metallglansen som såväl den omsydda kjolen från Topshop och linnet från Urban Outfitters har.


Tillbringade större delen av dagen i skolan och med oppositions- seminarier. Vi fick högsta betyg på uppsatsen! Är så otroligt glad och nöjd. Som utlovat ska ni som vill få läsa så fort jag fixat det tekniska med att få upp den i ett pdf-format.


Efter skolan gick jag till Botaniska Trädgården och spenderade där två välförtjänta timmar med att läsa, lösa sudoku och lapa sol. Lovely! Sedan kom Nina, vi gick ut på stan och käkade, och därefter kollade vi på Coyote Ugly med tjejerna. Trots ganska uselt manus, skådespeleri och filmklipp så var det en härlig nostalgitripp. De vadlånga raka kjolarna i rayon fick man se en hel del av! Hu, vad de är osmickrande.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å, så snyggt linne. Lagom slappt och skitsnygga knappar. Bra jobbat...

Kerstin sa...

JA, verkligen - less is more - VERKLIGEN. Kram.

Anonym sa...

Snyggt med metallglans!
Jag kollade också på Coyote Ugly igår, trots att den är rätt kass var det tredje gången jag såg den, hihi.

Grattis till betyget !

Christine Tallulah sa...

hot outfit!