onsdag, juni 06, 2007

Dagens outfit och sysselsättningar


Grattis på nationaldagen!
(Ja, för så sa Herman Lindqvist att man skulle säga!)


Forfarande blek som en fis, men efter gårdagens bus-omgång på benen och den kvalmiga hettan vågar jag äntligen ha shorts. De är från Topshop och jag bär dem tillsammans med en liten jeansjacka från Levi's och ett par secondhand-pumps.


Idag har jag jobbat. Massa folk på Nova! Jag blev även klar med skyltfönstret, som jag jobbat med ett tag nu. Kämpigt att hänga upp och klistra fast alla de där fjälrilarna ska jag säga! Skulle ändå skicka en bild till huvudkontoret, så ni kan ju också få se: Nu ska jag och Isak ut och käka på Viggos (bästa hamburgarna i stan!) sen ska vi se på matchen nere på caféet där Isak jobbade innan med lite kompisar. Heja Sverige!

9 kommentarer:

Anonym sa...

snygg outfit!

Anonym sa...

oh, så fint du gjort det!
hoppas ni får en toppenkväll!

Anonym sa...

Du är så duktig!
Jag befinner mig just nu på gården. som så ej förbipasserat oss så vet vi alla om att Sverige spelar mot Island nu.
Här på gården finns inte trean, vilket innebär att jag sitter med en högtalare vid sidan av mitt vänstra öra. Japp, jag gör som de gjorde förr i tiden. jag följer matchen febrilt via radion. Just nu står det 3-0 till sverige. Men som så alla också vet, skall vi ej ta ut seger i förskott.
önskar lite att jag var där i cafeterian med er nu, men här e mysigt skall jag säga.
vi ses snart baby!
puss o smisk

Anonym sa...

grattis på nationaldagen! :)

Anonym sa...

Du är jättefin! Vill se ut som du hehe. Grattis på nationaldagen!

Anonym sa...

Snyggt, både du och skyltfönstret!

Jag ska nog också ta och busa benen lite.

Annika sa...

Vadå? Är det nåt fel på kritvita ben?
Isåfall måste jag nog också göra nåt åt mina.. Fast hellre sol än bus.

Anonym sa...

Jättefint! Och vad fint du pysslat med alla fjärillar! =)

Anonym sa...

snyggt skyltfönster, det är fint med fjärliar!