tisdag, juni 05, 2007

Beach Styles Inspiration

Det bor en liten stylist inom mig, och av mitt eviga posande att döma har jag säkerligen ett litet fotomodell-alterego där inne också. I helgen rensade jag i sommargarderoben och började prova strand-outfits, vilket kom att bli ett helt litet fotoprojekt för er att inspireras av!

Beach Styles Inspiration, del 1 av 3
(klicka för större bilder!)

turban:en tvättpåse - bikini:topshop - linne:pojkvännens - flipflop:dinsko - handduk:charterfynd

skärmkeps:mammas - bikini:topshop - shorts:mammas - flipflop:topshop - canvasväska:berlin - halsband:mormors - solglasögon:okänt
hatt:lånad - solglasögon:secondhand - baddräkt:secondhand - skärp:topshop - shorts:mammas - tygpåse:topshop

19 kommentarer:

Anonym sa...

Din blogg är verkligen HELT fantastisk! Du är en underbar stylist och fotomodell, och en riktigt grym bloggare ovanpå det. Kan det bli bättre?!

Stila sa...

Annika: Å, vad du är snäll! Tack, jag blir verkligen jätteglad. DETSAMMA måste jag säga;)

Madelen sa...

Sista bilden var maaaakalös! Du är Ursnygg

Anonym sa...

Jag älskar din blogg! Har blivit lite beroende av att titta in hela tiden. :) Och blir lika besviken varje gång jag ser att du inte har skrivit något.. Haha! Tack, keep up the good work! Kramar

Anonym sa...

HAHAHHAHAHA! Bilderna var helt underbart roliga. Kul att du bjuder på dig själv. Din blogg är klockren :D

Anonym sa...

vilka härliga bilder, och poser. som alltid då!
kram kim

Frida sa...

Urcoola bilder. Du är bra ball du. Kram:)

Anonym sa...

Den überkreativa Stila är den bästa av Stila. Vilka stylish bilder! Wuhuu! =)

Anonym sa...

gud va kul ! gör i metallic också :D

Anonym sa...

Vilka härliga bilder! Gillar nog retrostilen bäst men de andra två är nog mer användbara. DIn blogg är grym btw. Keep up the good work. =)

Sabine sa...

Haha, din cooling. Då är himla skön du!

Anonym sa...

Åh så snygga bilder! Älskar den sista :-D

Camilla sa...

Haha, vilket underbart inlägg! Kan ju inte bli bättre. Du är bäst Stila!

Keers. sa...

Åh, vilka ursnygga bilder!

Lisa sa...

Ååh, så snyggt! Inspirerande!

Anonym sa...

Ha ha...helt underbart! Den sista är ju helt fantastisk!

Kerstin sa...

Åh, vad trevligt. Heja :)

Stila sa...

TACK allihopa! Vilka fantastiska värmande kommentarer jag fått av er! Tack! Hoppas att ni kommer att gilla nästa del i fotoserien lika mycket:)

Anonym sa...

Du är grym ju! Vad snyggt alltihop var!