torsdag, maj 31, 2007

Ledig!

Idag har jag min första lediga dag på riktigt länge. Då menar jag ledig som i ingenting som jag måste eller borde göra. Underbart!

Igår besökte jag och mamma den kryddgård som öppnat 50 meter från vårat hus i Borgeby och jag fick plocka på mig massa kryddor, teer, dipmixer, olja och kex. Så nu sitter jag och smuttar på en kopp örtte och planerar in de närmsta veckorna i kalendern.

Målen för juni:

• Fixa teoriprovet och förhoppningsvis ta körkortet
• Rycka upp bloggen, som varit lite tråkig på senare tid
• Börja läsa skönlitterära böcker igen
• Åka på mini-semester till okänd ort med tjejerna

• Chilla mera!

4 kommentarer:

Anonym sa...

mlen för juni; åka på semester till oänd ort me tjejerna. DET MÅLET GILAR JAG:D
pussiduss

Anonym sa...

det såg visst ut som jag har dyslexi.

Stila sa...

Charlotta p: hahaha:) jag med - hoppas verkligen att det blir så nu också!

Lisa sa...

Ååh, vad härligt med ledighet! Är också hel-ledig idag. Inget som behövs göras i skolan, solen skiner ute och ikväll vankas sista partkvällen innan vännerna flyr staden!