torsdag, maj 31, 2007

Inside my bag

Jag rensade precis ut min väska, för att flytta över innehållet till den nya (som för övrigt egentligen är alldeles för liten för att rymma min överdrivet stora och tunga dagspackning). Då kom jag på att det var ett guldläge för att damma av den gamla kringvandrande utmaningen "Inside my bag". Känn er utmanade ni med nu! Här kommer innehållet i min väska:• Lilla väskan - 40 kr från IM-tian second hand i Lund.
• Min (Lovas) kalender 2007 - beställ en egendesignad här!
• Två mobiler - jag har inte haft hjärta att överge mitt lilla samsung-ägg, trots att jag vann en splitter ny nokia n73, så jag bär runt på båda.
• I-pod shuffle - också den en vinst faktiskt. Oslagbar i batteritid, håller hur många dagar som helst!
• Handkräm och läppglans från Clarins - prenumerationspresenter från Modette. Läppglanset är perfekt i färg, doft och konsistens!
• Försvarets hudsalva - the best there is. Inget snack om saken.
• Solisar och glasögon - ja, jag går runt och är i princip halvblind bara för att jag aldrig vant mig vid att använda varken glasögon eller linser.
• Nycklar, pennor, tuggummi och en plånbok från Åhlens.

Checka in fler väskinnehåll på Bryanboys hemsida Insidemybag.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen! För ett par dagar gjorde jag samma på min blogg,det är ganska nyttigt för en själv att få en överblick över innehållet i väskan!

/Mrs Harajuku

Anonym sa...

haha vad du e söt som inte vill överge den gamla mobilen!

Anonym sa...

Hej! Fick mina "presenter" från modette idag ! Och som du sa , läppglanset luktade ju superduper gott! Kramar

Mill sa...

Du fick plats med en hel del ser jag!

Anonym sa...

Hej!
Nu har jag rensat ur min garderob och säljer helt nya och nästan oanvända plagg.

Kom och fynda :)

http://www.shoppingspree.blogg.se

Anonym sa...

Åh, den almenackan var hur fin som helst! Är det den stora eller lilla varianten?

Keers. sa...

Vilken tur att jag inte är själv om att vandra kring halvblind! ;)

Anonym sa...

Tycker om din blogg, känns sann på något sätt. Som om du inte befinner dig på några höga hästar utan är en av oss vanliga plus massa charm!
kram

Anonym sa...

vad roligt med egendesignad kalender! Tror att jag ska satsa på en till höstterminen :)

Stila sa...

Harajuku: Ja, visst är det! Speciellt nyttigt att rensa ut allt skit!

Veroonica: Haha, söt och söt. Knäpp är kanske en mer passande beskrivning!

Elin: Visst gör det! Underbart bra.

Mill: Ja, fast kalendern fick inte plats i väskan sen, haha

Caroline: Jasså finns det olika storlekar nu? Min är typ 12x12 cm. Perfekt storlek tycker jag!

Keers: haha, nä jag gör det definitivt. Leder till många pinsamma sitautioner med människor man möter på stan!

Isadora: Åh, vad fint sagt! Tack så jättemycket:) Ödmjuk vill man ju vara:)

Lolita: Ja, gör det tycker jag - jag är supernöjd med min!

Anonym sa...

kan du inte visa hur du har byggt upp din kalender?

Stila sa...

Petra: jo, det kan jag kanske. Men det är inte så att man desginar mycket själv, man bara får välja bland förutbestämda alternativ.

anna sa...

Nej, jag känner igen mig med mobilerna. Jag kan aldrig slänga eller överge något (och gör jag det är det högst motvilligt..) Mobilen kanske blir ledsen ju :S