lördag, maj 12, 2007

Kvällens outfit och dagens låt

Ikväll har jag varit på en supertrevlig förfest (mina vänner fick en kareokemaskin!), för att sedan lämna den lagom till att alla skulle dra ut. Jag ska nämligen tidigt till Göteborg imorgon med Isak och hans familj. Outfiten består av kläder från H&M och skor från Bianco. Väskan är en prenumerationspresent (tror jag?) som jag fick av mamma, och i den samlar jag morgondagens lilla packning.Dagens låt har definitivt varit Jason Mraz's mix av två av gamla låtar som det gjorts covers på flera gånger. Den ena är Breads gamla "I would give anything I own" och den andra är klassikern "The Joker", som ni säkert känner igen i Fatboy Slims version. Tillsammans blir de en grymt skön låt med grymt sköna Jason Mraz - feelgood! Märkligt nog hittar jag inte en enda normal version på youtube - så ni får höra den som bakgrundsmusik till mangabilder(!?) och sedan ladda hem den om den faller i smaken.

Låten heter "The Joker Mash-Up With Everything I Own", av Jason Mraz alltså.

Vi ses efter helgen igen!

19 kommentarer:

Anonym sa...

otroligt snygg outift

Anonym sa...

Jättesnyggt!

Anonym sa...

Måste bara säga att du har ett så vackert ansikte! Är du modell kanske? :)

Anonym sa...

Hej! Jag vet att du jobbar på TopShop så jag tänkte bara kolla med dig om ni har ett par varor inne. Jag brukar bara komma in till Lund för att handla på TopShop nämligen. Hoppas hoppas att du kan hjälpa mig.

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=73929&parent_category_rn=42358&productId=353445&langId=-1

eller någon av de där Gladiator sandalerna med stora stenar. Eller de som heter Cross Over Gladiator

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=73929&parent_category_rn=42358&productId=317731&langId=-1

Anonym sa...

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=67932&parent_category_rn=42344&productId=208940&langId=-1

Christine Tallulah sa...

utolig kul outfit!

Anonym sa...

gud jag tycker du har sån sjukt snygg stil! får man fråga hur lång du är?

Anonym sa...

Finfin outfit, du har verkligen grymt snygg stil!!

Unknown sa...

Snygga skor!

Anonym sa...

Schysst pose!

Anonym sa...

Jag gillar den här bilden på dig! det är nöstan så att jag blir sugen på att skaffa lugg. ^^

Anonym sa...

wow...grymt cool pose tjejen!

Sabine sa...

Ha en supertrevligt helg Lova! Behöver också en weekendbag, din såg ut att vara i perfekt storlek.

Kerstin sa...

T-shirten är apagrym. Ha en kalasbra helg nu :)

Stila sa...

Tack för snälla kommentarer allihop!

Anonym: Tack snälla:) men nä, jag är inte modell.

Makeupyourmind: Hej! Skorna har vi tyvärr inte. klänningen har vi haft, den är slut nu. Kanske, men inte troligen, så kommer den in igen.

Sofia: Tack! :) Jag är 172 cm.

Jumelle sa...

Du är helt gorgeous som vanligt, pumpkin

Anonym sa...

nu fyller jag år :)

Anna sa...

Du är så söt! Och alltid snygga outfits. Vilken klippa! ;)

Anonym sa...

åh wow, ditt hår är verkligen..massivt lixom. troligt vackert!

mvh, Clara