måndag, maj 14, 2007

Back from GBG

Helgen avnjöts som sagt i Göteborg tillsammans med Isak och hans familj. Vi åt gott, tittade på Mamma Mia (mycket svängigt!) och Melodifestivalen (shiiiit så mycket skitmusik!), sov en natt på hotell, åt tre ton hotellfrukost och hann med en liten stunds shopping. Ett par snygga och bekväma kilklackar från Zara fick följa med hem.
Isak blev febrig och kinkade lite framför sporten innan middagen. Själv hade jag en liten photo session med ny skorna.
Idag blir det plugg för hela slanten. Tack för alla 1256(!) svar vi fått på enkäten hittills! Idag ska det analyseras.

Ha en finfin måndag!

16 kommentarer:

Sara sa...

myshelg! och snygga skor du haffade. trevlig pluggning!

Anonym sa...

Låter som du har haft en super härlig helg!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Anonym sa...

Fina skor!

Anonym sa...

Det ser ut som ni hade ett snyggt hotellrum! Kul att det blev lyckat i min hemstad Gbg.

Elevator Lady sa...

Jag tror minsann att du var på samma Mamma Mia-föreställning som mina päron. Åtminstone om det var på lördagkvällen.

Anonym sa...

Snygga skor!

Anonym sa...

vilka snygga skor! du, vad heter låten med jason mraz som du ksriver om i förra inlägget? skitbra ju! :)

Stila sa...

Tack!

Elise: Visst ja, låten heter båda titlarna: "The Joker Mash-Up With Everything I Own"! Ska genast uppdatera inlägget!

Anonym sa...

Wow...ursnygga skor! Kul att ni fått så många svar på enkäten. Ska ni lägga in allt i SPSS nu eller?

Anonym sa...

undrar bara en sak: hur lång är du? i och med att du kan ha så höga klackar..

Stila sa...

Fröken sötsur: Nä, tack och lov slipper vi det! programmet vi anänder gör sina egna diagram och procentuträkningar. Vi kommer inte kunna göra några sambandsmått, men det kan de väl knappast förvänta sig på den korta tid vi haft till vårt förfogande!

Penny: Jag är 172 cm! Men höga klackar tycker jag att alla kan ha! Kolla bara på miss von Sydow!

Sara sa...

duu, visst har du en symaskin från ikea? fungerar den bra? går i symaskin-köpar-tankar :)

Sabine sa...

Vad roligt med Göteborg, känner ett sting av avundsjuka både på resan och de fantastiska skorna.

Stila sa...

Sara: Det har jag och den funkar utmärkt!

Sabine: Ja, göteborg var myisgt - fram för fler helgtripper!

Anonym sa...

Nu ser jag minsann att det är Isak på bilden! haha

Anonym sa...

min födelsedag...