fredag, maj 25, 2007

Gårdagen


Gårdagens manliga outfit: Gubbyxor, farfarslinne och herrinspirerade skor. Kände vid denna insikt att jag var tvungen att släppa ut håret.


Efter en misslyckade pluggmorgon och ett långt arbetspass avslutade jag och pojkvännen kvällen med Pirates of the Caribbean på bio. Filmen var underhållande, men inte riktigt lika bra som de två förra. Trots en stor latte precis innan bions början var jag tvungen att i tre timmar konstant äta godis för att hålla mig vaken. Vilket självfallet ledde till ett smärre illamående mot slutet. Men Johnny Depps som vanligt lika strålande rollprestation gjorde det värt det. Han är kung!

10 kommentarer:

Sabine sa...

Snygg outfit! Robin och jag tänkte eventuellt gå på den i helgen, mest bara för att se sista delen.

Anonym sa...

gud vad jag älskar din blogg och dina roliga poser :D

Anonym sa...

Jag måste verkligen se filmen :-D

Stila sa...

Sabine: Tack! Ja, men gör det. den är som sagt underhållande och det är ju så mysigt att gå på bio!

Veronica: Hahaha:) tack så jättemycket! :D

Donnasandra: Ja gör det:)

Anonym sa...

Snyggt! Helfina brallor. Ååååh...jag måste också se trean. Ha det bra!

Johanna sa...

Vilken snyggt gubbig stil du fått till, saknas bara en cigarr i mungipan =)

Anonym sa...

Åh, vi ska också se på piraterna ikväll :D Spännande. Jo lindex webshop va väl inte mkt att hurra för kan jag ju inte säga så..
Skönt att kika lite så slipper man pallra sig dit :P

Anonym sa...

gillar Depp, han ser inte ut att vara över 40 :)

Frida sa...

Var piratfilmen bra?

Stila sa...

Frida: Som jag skrev så var den underhållande, men inte i klass som sina föregångare. helt okej, johnny depp gör filmen sevärd!