lördag, april 14, 2007

Två fredagsoutfits

Ska snart duka upp en bakisbrunch, för att sedan släpa mig till jobbet.
Igår hade jag randiga glitterstrumpor i lackpumps på dagen och ett skitigt linne och baggy jeans på kvällen. (Känns som det borde vara tvärtom en fredag?)


















Temat på festen var "Kom som dig själv om 15 år" och jag tänkte att byggare har ju alltid varit min grej! Eller nåt... Det var ett kul tema, man fick se desperata hemmafruar, en bröllopsbrud, rosa pantern, mrs Timberlake m.fl. Med andra ord ett tema där du kan komma i princip hur som helst och det blir ändå rätt (Ungefär som grymma temat "Oj, jag kom fel!"). Jättekul fest var det också!











Svara gärna på undersökningen nedan!

17 kommentarer:

Lisa sa...

Ha, vilken roligt tema!

Anonym sa...

va skoj! roliga teman!

Sabine sa...

Go Lova! Tror att du hade blivit en toppen byggare. =)

Mill sa...

Vilket roligt tema! Den idén tar jag nog och sparar för framtida fester!

Anonym sa...

Vad skoj tema. :)

Camilla sa...

Haha, vad snygg du var som byggjobbare. Ser en trend yrket i den lundensiska bloggosfären, både du och Sofia. Kanske själv ska anamma stilen ikväll?!

Anonym sa...

Har beställt sånna där pumps :D är de sköna att ha på? :)

mimmi sa...

Va haha dit skulle ju min kompis med, som hudterapeut :)

Anonym sa...

Ha ha...vilket roligt tema!

Annika sa...

Ni har så roliga teman på era fester! Lite roligt att du går på fest i skitigt linne dock ;)

Anonym sa...

Köpte såna pumps igår :) Nu har jag köttiga skavsår haha..

Anonym sa...

Wow, såg ditt inlägg med bilder på alla dina skor här nedan. Det var en imponerande samling! Haha.

Mickan sa...

Snygg du var som byggare:)

Stila sa...

Teman är kul! Känns väldigt lundensiskt.

Annika: Ja, fatta så dumt det kändes att plocka ett nytvättat linne från tvättstugan, ta en näve blomjord och smeta in det och sedan at på sig det! haha

Mickis: Haha, tack! Kanske har en framtid där?

Lejla: Ja, jag tycker det, men sofia ovan verkar ju tycka annorlunda, haha:)

Anonym sa...

yes! bra tema, det ska jag sno!

Anonym sa...

Roligt tema :)

Anonym sa...

Men OJ, vilken rolig idé. Den kanske jag måste sno...