söndag, april 29, 2007

Mysdress vs. killerheels


Har shoppat mysigaste byxdressen med puffiga shorts! Är i mjuk trikå och passar såväl hemma i soffan som över bikinin på stranden. Den går även att dressa till med skärp och klackar som jag gjorde idag.
Du hittar den på Topshop för 349 kr. (Haha, jag är verkligen en vandrande reklampelare!)


Valborg imorgon alltså. I Lund går varenda kotte till Stadsparken, så även jag, men först blir det champagnefrukost hos en kompis. Resten av dagen/kvällen blir spontan (meaning: jag har inte planerat något och inte köpt någon biljett någonstans - suck)!


Skulle gärna haft min nya grönlila klänning (jag har fortfarande inte bestämt mig för vilka jag ska behålla - hjälp!), men vädret ska ju inte bli så kul och jag hatar att frysa. Blir nog snarare min reaköpta höstparkas...


4 kommentarer:

j sa...

vad snyggt! det är bra med kläder som passar till flera olika tillfällen.

Anonym sa...

Vad modig du är som använder långklänning, jag har aldrig känt mig riktigt bekväm med klänningar eller kjolar som går ända ner till vaden! Men man kanske borde testa?

Skorna är onekligen toppenfina, jättetrist att jag inte har ett topshop i närheten!

Anonym sa...

ingen tvekan, den i mitten!
passar jättebra på dig!
sommarkvällar i långklänning funkar väl finfint!?

Anonym sa...

Åh vad fint, skorna var skitsnygga!