lördag, april 28, 2007

Kate Moss för Topshop

Det är med viss skepticism som jag betraktar den andra previewen av Kate Moss-kollektionen för Topshop. Men jag fegar och väljer att inte uttala mig förrän jag fått klämma lite på plaggen.

På tisdag launchar kollektionen i UK (väl förberedda med survival guide!) men i Sverige lanseras den den 16 maj. Tror säkerligen att folk kommer att köa, men glöm inte att det är ett löpande samarbete och att det säkerligen kommer att dyka upp nya pieces ur kollektionen vid fler tillfällen.

8 kommentarer:

Tillvaron sa...

Har knåpat ihop ett litet kollage över vår fantastiska stad. Hoppas länkningen är okej, annars får du lämna ett par arga rader till mig ;)

Anonym sa...

Ska bli spännande att se kollektionen i butik, oftast brukar ju allt se lite annorlunda ut i verkligheten. Trevlig helg!

Mill sa...

Hm, just den där var kanske inte riktigt i min smak, men det ska bli spännande att se resten även om jag får hålla mig till bilder...

Babysaur sa...

Kate har en rätt cool stil och jag tror nog att det finns en hel del guldklimpar i det här samarbetet. Håller med mill om att klänningen där inte är något vidare, men jag är positiv :)

Anonym sa...

Jag är i akut behov av din hjälp. :) Ang. jeansen jag har lagt upp på min blogg, är det stor skillnad på 28/30 och 26/30? De finns ju tyvärr inte i 27/30. Jag måååste ha ett par. :) Finns det kvar en del i Lund?

Stila sa...

Mill och Ida: Jasså tycker ni? Jag tycker att klänningen är riktigt läcker faktiskt:)

Käthe: Jag svarar hos dig!

Anonym sa...

Ja, det har planerats en sommar och en höst- kollektion också.

Anonym sa...

Är inte det klänningen som Beyonce har i nya videon beautiful liar? väldigt lik iaf.