måndag, april 02, 2007

Minigrisen

Tittar in en snabbis för att ursäkta mitt dåliga bloggande. När solen skiner är det ju inte framför datorn man vill sitta! Kom precis hem från soliga Stortorget och nu ska jag småplocka, städa lite och plocka fram alla vår- och sommarskor.

Rotade lite i fotoarkiven för att bjuda på en bild i brist på annat och det blev Nina med en minigris! Grisen var en födelsedagspresent till Linus Thörnblad, men han lämnade tillbaka den dagen efter, efter att den rispat upp hela hans parkettgolv, haha:) Sweetest thing, eller hur?

PS. Jo, det var alltså inte jag som gav den till honom. Så dum hade jag inte varit!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, va söt!

Anonym sa...

Det där är fel på många olika sätt. Jag kommer ihåg när vi sov på golvet i ett kollektiv någonstans. (Kreuzberg? Sthlm?) Vaknar på morgenen och omkring springer en jävla gris. Då vill man bara hem. Minigris har sedan länge stått som nr 1 på min lista över straffpresenter till kompisar man egentligen inte gillar.

Anonym sa...

Hehe va söt den var! Men jag förstår att han lämnade tillbaka den!!

Sabine sa...

Åh vad gullig den var! =)Kom tillbaka snart igen, du är saknad! =)

Lisa sa...

Sicken sötnöt!

Anonym sa...

Hihi. Gud så sööt! :D

Anonym sa...

söt gris... ja, djuret i knäet också för den delen...
tycker du är världens goaste kompis som låter mig få en stund i rampljuset (även om minigrisen är lite mer i centrum) =)

Anonym sa...

lova, jag försöker verkligen. men jag kan bara inte tycka att bilden är smickrande haha

Stila sa...

Hahaha:) Men Nina då! Du är ju supersöt på bilden!

Mary Lady Luck sa...

Gud vilken söt liten griskulting. Hade jag en sån hemma skulle jag aldrig kunna äta bacon mer ha ha :)

Anonym sa...

Att ge bort levande varelser som "en rolig grej" är varken kul eller genomtänkt. Trodde att vuxna människor kunde ta mera ansvar.
/Anna

Stila sa...

Mary: Haha nää!

Anna: Håller med till fullo! Det hade varit kul om den var önskad, men en minigris får ju inte vara ensam mer än i fyra timmar, så det var en dum idé enda från början! De skyldiga borde verkligen tagit mer ansvar!