fredag, mars 30, 2007

Presenter på posten



Så här såg jag ut igår. Gammal Levis-jeansjacka (shit pommes vad varmt det var igår!), halsband och linne från Topshop, och väska second hand.

I denna stass vandrade jag in på Systemet för att handla för första gången. Jag handlade 50 flaskor champagne och behövde inte ens visa leg. Haha, snopet! (Champagnen var till VIP-kvällen på Topshop, där det för övrigt kom kaotiskt mycket folk!)





Fick en massa kul med posten också!

• Prenumerationsgåva från Glamour i form av lyxkit från Lancôme.
• Grå väska, en present för att jag är final i modebloggstävlingen.
• Massa Extra Pastilles från Buzzador.
• Min nya Nokia N73! Vinsten från Bästa Stilen.

Om ett par veckor kommer vinst-kläderna från Hunky Dory också. Hurra vad kul med paket!

29 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar också paket! Hoppas jag får ett på måndag, väntar nämligen på nåt spännande! Kramis!

Stila sa...

Lina:
Paket är bäst! Speciellt när alla är gratis:)

Anonym sa...

hehe ah du kan ju knapra lite extra pastills där framför let´s dance hehe ;) grejen är att lägger jag mig framfrö tvn så kommer jag somna nu, och hallå det är väl ändå fredag!
supersnygg outfit förresten!
gott att kunna återanvända sin gamla jeansjacka ;)

Lisa sa...

Oj, vad presenter, vad härligt!

Fröken Isakson sa...

Visst är det superkul med paket. Hämtade ut mitt paket från Buzzador idag också :)

Sabine sa...

Vad snygg du är! Och jättekul med paket också!

Anonym sa...

detta är första gången som jag ramlar in på din blogg och jag måste då säga att jag redan nu gillar vad jag ser! woooow, jag diggar verkligen din stil, det måste jag få säga ;D

ha de gott!

a spoonful of mint sa...

Är det bara jag som inte fått någon väska?

Anonym sa...

coolt! ta med extra till maj imorron :D till grease

Anonym sa...

Vilken fin outfit och så mycket paket. Härligt!!

Mill sa...

Jisses vad med grejer! Kan tänka mig att du hade en ganska bra dag igår! Ha en fortsatt trevlig helg.

Maria - FashionFame sa...

woohoo de e världens bästa att få pakeeeeeeeet :D den där väskan, e den snygg? vad ere för väska egentligen? jag har inte fått min ännu...väntar ivrigt

Anonym sa...

snodde du mitt linne va??!!!:P

Sara sa...

jag skulle blivit überglad om jag fått hälften av alla dina presenter :) grattis till alla vinster!

Isabelle sa...

jag undrar om man kan beställa kläder från TopShop i Lund så att de skickar dem? Jag bor i Halmstad och närmsta TopShop är Lund och Göteborg, men Göteborg har lite tråkigt utbud på sitt :( Typ. vore tacksam vid svar. ^^

Kram

Anonym sa...

"passformen är verkligen toppen. Vi får väl se dock hur den klarar sig efter ett par tvättar. Men hittills varmt rekommenderad!" så säg mig, hur är passformen nu för jag antar att du har tvättat den några gånger nu?

Anonym sa...

Vad mycket skoj!! Paket är aldrig fel...vad det än är!!:)

Sincerely Johanna sa...

Tog det ett år från att du blev medlem till att du fick ett paket från Buzzador? Kram

Anonym sa...

Paket är det bästa! Särskilt när innehållet är så bra som ditt :)

Stila sa...

Kim: Jeansjackan kommer alltid igen!

Lisa: Härligt, indeed!

Fröken isaksson: Paket är bäst, och gott med pastilles!

Sabine: Taack:)

Maria: Kul! Du är så välkommen så! Tack ska du ha!

yeh yeh: Jag blev mejlad på bloggmejlen om presenten, det lär du också bli/ha blivit!

Allis: Det ska jag!

Käthe: tack!

Mill: Ja, det var en del! Trevligt:) Ha en bra helg du med!

Maria: Tjaaa, väskan är väl sådär snygg. Kom i en satin-dustbag, så man fick lite förhoppningar, men det är kass kvalitet..

Jenny: Haha, näää jag norpade 8:an!

Sara: Jag blev überglad! Tack!

Isabelle: Tyvärr går det inte att beställa, man får komma till butiken eller skicka ett ombud. Är det nåt särsklit du spanat in kan du ju ringa och kolla om det finns i butik och sedan kanske be någon hämta det (om du känner nån som bor nära). Vi får hoppas på att de expanderar snart!

Madeleine: Ser bra ut efter en tvätt! (Får dåligt med tvättider här!) Gillar underkläderna mycket!

Mia: Paket kan väl aldrig vara fel nej?

Johanna: Nä, men ett halvår tog det nog...

Shopoholychic: Ja, det var ovanligt bra innehåll igår! :)

Anonym sa...

tack så jätte mkt, hoppas du oxå hade en trevlig kväll!!

Anonym sa...

Jag fick med paketet från buzzador :P Har dock slut nu :/ gav bort så många :P men cranberrie-lime var godast tycker ja :)

Anonym sa...

Snygg outfit!

Mickan sa...

Snygg outfit! och kul med presenter på posten!

Anonym sa...

din blogg är sjukt bra :)

Stila sa...

Elin och Sanna: Mm, den var god, men dragon fruit och lakrits tillsammans var också en höjdare!

Jenny, mickis och anonym: Tack:) Kul att höra:)

Anonym sa...

Vad roligt med så mycket paket. Jag vill också ha. *avis* :P

Anonym sa...

Wow! Vilken snygg outfit!

Anonym sa...

wow vilka presenter