måndag, mars 19, 2007

Utmaning: Livet i årtal som slutar på 2 och 7

1987 - Jag föds och flyttar till ett vitt litet hus med svart tak och blåa fönster och dörrar ute på landet.
1992 - Min allra bästaste lillasyster föds och idag har hon minsann födelsedag! Grattis!
1997 - Ett av de bästa åren i mitt liv! Vi cyklade, åkte rullor, klättrade på tak och var allmänt jättebusiga varvat med Sanning och Konsekvens uppe på vinden.
2002 - Började gymnasiet och kände inte en kotte på hela skolan. Underbart spännande och omtumlande period!
2007 - Målen för året är att klara b-kursen i media, ta körkort, åka till Roskilde, åka till sommarstället med en massa vänner och att till hösten jobba heltid och göra allt jag inte haft tid till innan!
Lillasyster Allis, 15 år idag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du också ska till Roskilde!
The Killers (!!!), Muse & Mando Diao kommer ju. Kommer bli grymt! Ses där kanske :)

Maria - FashionFame sa...

va lika ni är du och din syster :) grattis grattis!

Annika sa...

Imponerande att du kan komma ihåg vad du gjort exakt vilka år, kanske bara jag som har dåligt minne förstås?
Instämmer med Maria, ni är ju lika som bär!

Stila sa...

Alexandra: Klart jag ska dit! Vi ses i vimlet! (eller inte med tanke på hur huuge det är!) haha

Stila sa...

Maria: Ska hälsa:) Vi är rätt lika har jag förstått ja...

Annika: Åja, det är ju inte så att det är några detaljminnen direkt! haha