lördag, mars 17, 2007

Mersmak


Varken hinner eller orkar fota en dagens nu (jag försummar mitt skolarbete nog som det är!), så det får bli en äldre opublicerad. Rosett, hänglsen och kjol är second hand och resten från Topshop.

Man får ju mersmak för att tävla, men nu såg jag att jag är på väg att puttas ut från topp 25 på Bloggportalens tävlingslista! Gillar ni min blogg får ni hemskt gärna lägga till mig som favorit så jag kan få vara kvar i startfältet. (Kräver att man är registrerad användare på bloggportalen).

Nu ska jag äta te med skorpor, ost och marmelad. Mumma!

9 kommentarer:

j sa...

te och skorpor är mums!

Anonym sa...

Fin ifnt...Skulle du kunna ge mig koden för bloggportalens "länk-knapp". Min har försvunnint på något sätt och måste ha den för att få mina besökare räknade.

Anonym sa...

hur lång är du? ser himla lång ut på dina outfitbilder:-)

Anonym sa...

Hihi, jag tror jag har valt dig, om inte ska jag göra det. :)

Sabine sa...

Vad fin du är Lova! 10 oufitspoäng av mig!

Mill sa...

supersnyggt!

Anonym sa...

snyggt :)

Maria - FashionFame sa...

tjoohoo! du är utmanad! måste säga att flugan är supersöt :D

Stila sa...

Linn: Jag vet inte vilken kod du menar, tyvärr..?! Jag räknar min besöksstatistik på susnet.se

Miss N: Jag är inte så lång, det är nog kjolen och 10 cm klackar som gör det! Jag är 172 cm.