fredag, mars 23, 2007

Topshopmingel med VeckoRevyn


Idag har jag ett par oversized Ray Ban på mig (eller inte). Ville först matcha strumpbyxorna med solen, men kände mig inte så bekväm så det blev smurfben till slut. 2xstrumbyxor från Urban outfitters, väska från Asos, skor från DinSko.


Idag öppnar SOUK för allmänheten, igår var det invigning och Kate Moss dök aldrig upp. Föga förvånande. Men det var bra ändå har jag hört och de som var där fick en goodiebag med pilgrimsring, solglasögon med case, hårvax, elle-tidning mm. Och det är ju alltid trevligt!



Apropå Topshop så får ni som bor i närheten av en butik inte glömma att registrera er för VIP-shoppingen med Veckorevyn! Det blir VR-besök och fina erbjudanden i butiken. Anmäl er här, först till kvarn!

Dessutom kan man köpa Topshopkläder till 15% rabatt från Veckorevyns hemsida. En ny outfit varje vecka, shoppa här!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hann med 5 minuter på Topshop där och fick ändå med mig en grej till mig och en present till en kompis...Det finns för mycket!

Anonym sa...

alltså... din lackväska från topshop e bara såååå cool... vet du om jag kan få tag på den på ngt sätt? längesen du köpte den?? tack för en superinspirerande blogg!

Stila sa...

Sandra: Haha, det kan jag tänka mig!

Helena: Väskan är från Asos;) från vinterrean!

Anonym sa...

Supersnyggt med smurfben. :)

Anonym sa...

Ang. svart lack, har de sett hos monokel? De ser superläckra ut. :)

Stila sa...

Käthe: Tack:) Ja, nu har jag spanat in dem där!

Mill sa...

Shoppa från Veckorevyns sida. Det låter spännande. Måste kolla in!

Anonym sa...

så snyggt med färgglada strumpbyxor :)

Anonym sa...

Den där länken för att shoppa VIPi Lund funkar inte :( Kan man anmäla sig nån annanstans?

Stila sa...

Anna: Länken är bara en mejl-länk, det går lika bra att bara mejla namn och mobilnummer till lund@veckorevyn.com! Då blir du uppskriven på listan!