fredag, mars 23, 2007

Gratis är gott!

Tänkte att jag skulle dela med mig av lite sköna gratiserbjudanden!

Prova LoveFilm! Du får en biobiljett och får 2 veckors fri filmhyra, utan förpliktelser om fortsatta köp. Jag har testat förut. Allt du gör är att välja filmer på hemsidan, sedan skickas de hem till din dörr. När du är klar postar du dem (portofritt) i närmsta brevlåda. Glöm inte avaktivera ditt abbonemang innan provperioden är slut bara! Uppge koden: VR703

Bli te-ambassadör på Lipton, så får du ett gratis startpaket med te hemskickat, och mer bonus om du sprider vidare det till din vänner. Ange min mejl (stilasblogspot@hotmail.com) när du registrerar dig, så får jag ännu mer te! :)

Läs Sydvenskan gratis i en månad! Kanske mest aktuellt för er i södra Sverige.
SMS:a SYDSVENSKAN GRATIS och namn, adress (vån och lgh.nr) samt telefonnummer. Gör mellanslag mellan varje ord och skicka till 72580.

Beställ parfymprover från Lacoste hem till brevlådan. Bara att fylla i dina uppgifter. Här kan du få prov på Britney Spears.

Bli en Buzzador! Bli testare till nya produkter som du får gratis hemskickade och sedan betygsätter. Tyvärr är det rätt fullt, jag anmälde mig för några månader sedan, men ska nu testa min första produkt, Extra Pastilles.


PS. Bra rabattkoder hittar du som vanligt på rabattkod.se!

12 kommentarer:

Chocolatine sa...

Vilka roliga och härliga tips!

Anonym sa...

Wooohooo...bra tips! Buzzador är jag redan...hi hi...har precis testat Läkerol. Ha det bra!

Anonym sa...

Har också varit med i buzzador ett tag nu, fick första erbjudandet med de där pastillerna också! :) lovefilm är jag med i, så bra att få film hemskickat, och te ambassadör är jag också! :)

Anonym sa...

Perfekt med gratistips för en student som jag:) ha en fortsatt bra dag!

Mill sa...

Tackar tackar för bra tips!

Anonym sa...

är det gratis att beställa hem parfymproverna, eller betalar man frakt eller nåt?

Anonym sa...

Tack så jättemycket! men är du 100 på att alla är gratis ? Vill liksom inte råka ut för några onödiga/oväntade överaskningar ;) ?

Stila sa...

Till er som undrar: Allt är gratis!

Det enda man behöver vara uppmärksam på är att avsluta sitt lovefilmabbonemang efter två veckor, annars fortlöper det!

Maria - FashionFame sa...

weeeey ska oxå få te och godiset =) gratis är mkkkkt gott :D kram

Anonym sa...

Dem där Extra pastillerna i Lime/lakrits smak var iiingen höjdare iaf : /

Anonym sa...

Usch vad mycket information de ville ha på Buzzador sidan! "månadsinkomst" osv..

Anonym sa...

tänk om du länkat till lovfilm med reklamlänk så hade du fått typ 150 för varje ny medlem :P