tisdag, mars 27, 2007

Dagens outfit

Idag har jag snott min kompis lilla gröna fuskskinnjacka (som jag lånat från och till sedan jag var sexton!) och hennes grymma rosa bilhandskar. De rosa lackpumpsen är från Asos.

Skulle vilja visa framfötterna och skriva en massa bra inlägg, nu när det är röstning på gång och allt! Men jag har en hemtenta som ligger och trycker, så det blir nog snålt med inlägg resten av veckan.

Fast å andra sidan brukar pluggande mer än gärna ursäktas och distraheras av bloggande, så man ska aldrig säga aldrig... :)

28 kommentarer:

Anonym sa...

I like you in my clothes!

Maria - FashionFame sa...

Lovely as always :) Btw, vart kommer skorna ifrån? jag har nämligen hittat ett par liknande...

Anonym sa...

tufft med rosa som accentfärg istället för rött som alla har.. typ :)

Annika sa...

Kom igen, avbryt plugget och ge oss mer att läsa! ;)

Stila sa...

Charlotta: Heee:) Jag med! Tack för lånet!

Maria: Tack:) de är från asos.

Donnasandra: tack!

Kim: Ja, rosa i små mångder är härligt tycker jag!

Annika: Haha, jaaa okeeejrååå! (eller inte) :)

Christa sa...

Glassigt :D skorna är verkligen jättetuffa, och fint med grön skinnjacka (äkta eller inte).

Mill sa...

Lycka till med plugget och som vanligt ser du smashing ut! Gillar att du vågar experimentera med färger. Själv kör jag nästan alltid på säkra varianter!

Anonym sa...

Skitsnyggt :)

Anonym sa...

love the shoes girl ;) nice som bara den :)

Anonym sa...

Söta pumps :)

Sabine sa...

Åh du är ju så tjusig!

Anonym sa...

Tjusigt, det rosa var häftigt!

Mickan sa...

Så fin du är! Som alltid ska väl tilläggas!

Anonym sa...

Helt grymt, som alltid!
Härliga unika människa :) Oj, vad poetiskt det lät. Hihi, love it anyway!

Kram på dig / Amanda

miko sa...

Ja det är ju helt underbart, men tycker synd om dig som bara får stå innen hela dagarna! glass i solen låter underbart! vi tar igen det efter påsk minsann! kram!

Anonym sa...

åh jag älskar de där skorna :)

Anonym sa...

Inte illa! Blev himla sugen på rosa pumps efter att ha skådat dig i dina!

Alice&Ella sa...

gud vad fint med samma färg på vantarna och skorna! jättevackert!

Anonym sa...

Vilken läcker jacka!

Anonym sa...

du är utmanad!
http://sofiaovarlden.blogg.se/1175196454_3_av_varje.html

Anonym sa...

riktigt snyggt! den gröna jackan med rosa pumps och handskar till passade superfint ihop, du kan du!

Maria - FashionFame sa...

tjooho du e utmanad =)

Anonym sa...

yes, den är helt underbar gillar att den är som en saga, fasst för vuxna ;)
..har du fastnat helt u pluggträsket de senaste dagarna eller, inte sett mycket av dig !

a spoonful of mint sa...

Jäklar vad du var snygg!

Anonym sa...

fina outfits..

härliga skor! =)

Stila sa...

Tack allihopa för snälla kommentarer! Jag ska vidarebefodra berömmet till kompis charlotta:)

Anonym sa...

ÅH vad fina skor, vart är de ifrån?:)

Stila sa...

Alex: Tack:) De är från Asos. (vinterrean)