tisdag, mars 20, 2007

Our Perfect

Apropå H&M så har jag införskaffat mig ett set ur Our perfect-kollektionen. Samma som på bilden fast hudfärgat, vilket är super, för den gör sig bra under halvgenomskinliga toppar. Lite klyshigt kan man väl säga att setet sitter som "a second skin", passformen är verkligen toppen. Vi får väl se dock hur den klarar sig efter ett par tvättar. Men hittills varmt rekommenderad!




För övrigt är jag också lite småsugen på det här setet från Organic Cotton-kollektionen på H&M. För 149 kr blir det ditt. Ljuvligt sött!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan rekommendera dig att köpa underklädessetet, det är galet skönt!!

Maria - FashionFame sa...

jaa underkläderna från H&M är toppen! jag köpte faktiskt i svart, vitt och hudfärgat, är super nöjd! påminner om CK's underkläder!

Smartasmia sa...

Mycket bra tips där:-) Tack! Och - även om det är lite försenat - vilket finfint nytt pres.foto du har (det gamla var också finfint):-) tjipp

Mill sa...

har den också och tycker att den känns schysst även efter tvätt!

Sabine sa...

Bra tips! Kan behöva lite sköna nya undies..

Anonym sa...

du är utmanad: http://glitzy.blogg.se/1174322089_ratatouillepanna.html#comment

Annika sa...

Åhå, bra tips! Setet från organic cotton-kollektionen ser väldigt lovande ut det också.

Anonym sa...

Köpte åxå en bh från our perfect och är grymt nöjd!! ska köpa fler :)

miko sa...

Åh vilka härliga tips du kommer med! blir alldeles inspirerad =) förresten är jag också på jakt efter en skinnjacka...har du nåt bra tips? kram på dig!

Lisa sa...

Funderar på att köpa ett, kanske nästa runda då!