tisdag, mars 20, 2007

Madonna for H&M

Madonnas kollektion för H&M är ju inte direkt spännande, men jag har ändå spanat in ett par plagg som jag gärna provar. Dels catsuiten för 398 kr, den hade varit ett grymt partyplagg och dels sidenjackan för 498 kr. Fast jag vill ha den svarta varianten. Har spanat efter en skinnjacka ett tag nu, men kom på att den här känns lite roligare.
Sen är jag beredd att ge turbanen för 98 kr en chans, en kylig men solig vårdag hade den suttit fint på huvudet. Tror jag iaf, men vi får väl se när jag provat.På torsdag den 22 mars finns kollektionen i butik och på nätet.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Catsuiten vill jag också ha! Annars verkar Madonna inte ha kommit med nåt kul...

Annika sa...

Catsuiten är cool, och du skulle lyckas bära upp den med bravur. Det är jag säker på.

Anonym sa...

haha. jag har också tittat på samma plagg som dig catsuiten och sidenjackan, men shit hade nog aldrig använt catsuiten om jag köpt den hade nog inte vågat :(

Anonym sa...

sidenjackan kanske hade varit något att spana in faktiskt!

Lisa sa...

Den där turbanen kanske vore något..Om man nu vågar när tillfället kommer! :)

Anonym sa...

Någon som vet när (från vilken tid) och hur madonnas kläder kan handlas online? Jag hittar ingen info om det på hm´s sida.

/Joanna

Stila sa...

Johanna: Skulle tippa på 00.00 inatt!

Anonym sa...

Det verkar dock som att det inte går att köpa på nätet ännu. Men catsuiten är nog det enda jag kan tänka mig.

Anonym sa...

Köpte en kjol och blus - turbanen hittade jag för 20 kr på röda korset här i skurup - men den köpte jag aldrig.-. passar inte mig :)

Anonym sa...

jag har catsuiten om någon vill köpa ...aldrig andvänd...
st..34-36
ring om du e inereserad 0704751499
mvh sn