tisdag, mars 20, 2007

Nya laptopbordet


Någon efterlyste fler inlägg i kategorin inredning, vilket jag gärna tar mig an - jag älskar inredning! Prenumerar på Allt i Hemmet vilket gör mig smått överinspirationstokig en gång i månaden. Jag står dock just nu och stampar på samma ställe och får inte till lägenheten riktigt som jag vill, men förr eller senare i små portioner kommer lite hemma hos-bilder, pyssel, tips och trix.




Min favvohörna just nu är vid soffan, där nya laptopbordet Dave från IKEA står. Min käraste iBook vilar på en silvrig spetstablett från Lagerhaus. (Samma som den här). På fönsterkarmen står ett gäng mismatchade ljusstakar och glasfigurer.

15 kommentarer:

Annika sa...

Jag är inte förvånad att du har potential som inredare också.
Fint och mysigt i den där hörnan. Jag vill se de andra hörnen också!

Anonym sa...

Gud va mysigt du har det :) Kram på dig.

Sara sa...

jättemysigt, snyggt med missmatchade ljus. jag behöver alla tips jag kan fåt ill vår lägenhet efter flytten!

Maria - FashionFame sa...

Vilken mysig känsla man får!! snyggt bord dessutom och snygg dator ;)

Anonym sa...

Härlig hörna! Jag älskar mismatchande inredning. Att ha olika stolar vid matbordet, hänga olika typer av tavlor bredvid varandra osv.

Anonym sa...

Åh, sådär fint vill jag också ha det! Inspirerande!

Stila sa...

Annika: Äsch vad du smickras. De andra hörnen kommer förhoppningsvis snart, om jag nån gång får ordning på lyan!

Amanda: Taack

Sara: Ska försöka tipsa mer! Jag tycker att det är superkul

Maria: Datorn är snyggast, den är min käraste ägodel!

Åsa: Jag med! Jag blandar dock friskt med stil rent och mismachat just nu... får liksom inte till en genomgående stil. lägenheten bråkar med mig!

Jenny: Kul att inspirera! Det är ju det som är poängen!

Anonym sa...

Känner igen det där med att man inte riktigt får till det som man vill direkt men det brukar ge sej eftersom. Mysigt har du i alla fall:)

Ida sa...

Åh så fint. Är själv på jakt efter en tjusig bordsbablett till min dator. Synd att inte Lagerhaus finns här

mimmi sa...

skitsnyggt! Har problem med att hitta ett bra datorbord, så tack för tipset!

Jill Wegerup sa...

Känner igen känslan av att inte få till. Har haft hus nu ett år, det är många varianter som ska testas. Är inte alls lätt. Framför allt inte när man ser alla underbara hem i Allt i hemmet...

Tittade runt bland de bloggar som är nominerade hos Aftonbladet och hittade din. Uppskattar din stil och önskar dig lycka till med studierna. (Själv läte jag mkv på Halmstad Högskola för några år sedan. Blev journalist av mig.)

Stila sa...

Jill: Ja, precis så är det!

Journalist hade jag gärna blivit! Fast det kommer nog i andra hand, för helst vill jag bli AD/copywriter:)

Anonym sa...

Måste fråga, är det bordet bra? Har funderat varje gång jag varit på Ikea (ofta sista tiden eftersom jag precis flyttat hemifrån) om man ska investera i det. Tycker dock det verkar ostabilt... Kan man få din åsikt angående Dave? =D

Stila sa...

Josephine: Ja, jag har då inget att klaga på, mitt står stabilt! :)

semikolon sa...

Underbar inspiration med datorhörnan och de missmatchade ljusen! Mycket mysigt, indeed. :)

(Som ny läsare vill jag också säga tack för en underbar blogg!)