lördag, januari 06, 2007

Mellandagsfynd del 3

Jag har varit helt hooked på de här svarta spetstabletterna sedan jag sett dem på cosas.se. Eftersom minimibeställningen där låg på 200 kr blev det inget köp, så gissa om jag blev glad när jag sprang på likadana till hälften av priset (10 kr st) på Lagerhaus?


Materialet är av gummi (lätt att torka av!) och det finns fler färger att välja mellan. Inreda.com har ett par liknande på rea just nu också.


(Observera vilken läcker effekt det blir med Filippa K-muggarnas spetsmönster, de liksom flyter ihop!)

13 kommentarer:

Anonym sa...

fina :)

Daniella sa...

skitsnyggt! jag har spanat in de där underläggen på lagerhaus, tror faktiskt jag måste köpa dem nu. =)

Anonym sa...

Snygga är dem, praktiskt med plast ja så man kan torka av dem lätt, billiga var de också :)

j sa...

åh vad fint!

Mill sa...

Snyggt! Jag älskar Filippa K-muggarna och är en ihärdig samlare! Du och jag verkar ha ganska lika smak! Först kläderna häromdagen och nu muggarna. Haha. Säg inte att din favoritdesigner (möbler) är Arne Jacobsen också!

Kerstin sa...

Åh, vilka underbara tabletter. Heja :)

Vera sa...

Skitsnygga underlägg!

Anonym sa...

Jätte snygga , mamma köpte likadana på ullared lite billigare bara;)

a spoonful of mint sa...

Fint! Jag gillar spets.

fruitcocktail sa...

Jag har också spetstabletter, dom är så himla fina.

Stila sa...

Spets går hem märker jag:)

Mill: Haha, vad lustigt:) Jo, jag är också en samlare (har 8 st) och även om jag inte har Arne jacobsen som definerad favoritdesigner så har jag fyra kopior på myran runt matbordet!

Sabine sa...

Very nice! Ska kolla på dom imorgon nu när man är back in town.

Stila sa...

Sabine: Gör så!