måndag, mars 12, 2007

Bästa stilen

Hurra! Jag är i final Bästa Stilen den här veckan på aftonbladet.se.

Själv gillar jag den här outfiten jättemycket, men jag är tveksam till om den är tillräckligt "mainstream" för att vinna... Det är ju tuff konkurrens, men jag är glad att jag slapp tävla mot Amanda (som redan varit i final) med den här outfiten, för den är fullkomligt smashing!

Jag blir förstås SUPERGLAD om ni går in och röstar på mig! Skulle bli så glad om jag vann och jag vill hemskt gärna ha en rosa mobil! Snälla, snälla söta? :)

32 kommentarer:

Anonym sa...

Röstat och Klart! =) Inget svårt val där inte! Förresten hur gör jag för att få mitt namn som blogglänk..lyckas aldrig med det verkar det som =/

Stila sa...

Anny: TACK!!!
Jag vet att vissa har haft problem med att länka sin blogg ibland, men du väljer ju Blogger, anonymous eller other när du ska kommentera, och på other ska det gå att skriva in sin adress. Funkar inte det så skriv gärna din adress i en kommentar så att jag kan gå in och kika!

Anonym sa...

Du har fått min röst=)

Anonym sa...

Jag skulle kunna tänka mig att rösta på din outfit. Jag älskar den slappa vita tischan, så himla bra basplagg det där. Lycka till!

Anonym sa...

Jag skulle kunna tänka mig att rösta på din outfit. Jag älskar den slappa vita tischan, så himla bra basplagg det där. Lycka till!

Lisa sa...

Nu har du fått en röst till, riktigt snyggt ju! :)

Anonym sa...

Jag har provat de där med other, men näää, här e adressen iaf:

www.veryfishy.blogg.se

Sara sa...

klart jag röstar! heja dig!

Anonym sa...

Det är klart jag röstar på dig. Riktigt fin outfit! Tack för en underbar, och helt jättebra blogg!

Anonym sa...

Jag har röstat på dig.
Du var den enda som hade snygga kläder om jag ska vara ärlig.

Du kommer lungt vinna!

Fröken Isakson sa...

Tycker det är en jättefin outfit. Naturligtvis har även jag röstat :)

Anonym sa...

redan gjort :)

//jess

Anonym sa...

Du är fantastisk, och outfiten likaså! Självklart favorit, du fick min röst på ett ögonblick. Hoppas verkligen att folk har smak nu.

Annika sa...

Du är snygg som alltid, klart jag ska rösta på dig :)

Anonym sa...

Heh vad roligt, jag var inne på aftonbladet tidigare idag och tittade på bilderna och tänkte att den enda som klär sig snyggt av dem tjejerna var du (och då visste jag inte ens att det var du) så när jag såg det här är det klart att jag röstar :)

Ziza sa...

Röstat! Du är ursöt. =)

Sabine sa...

Ingen tvekan om att rösta på dig ju! =) Du är ju alltid vrålcool Lova!

Anna sa...

Har även jag röstat. Jättesnyggt, för det tycker jag.

Anonym sa...

Jag ska självklart rösta på dig. Hade jag tänkt innan jag visste att det var du faktiskt. =)

Anonym sa...

Japp, då var det röstat och klart. Och din outfit är helt otroligt snygg, så det är en självklarhet att du ska vinna! Hoppas du får den där rosa mobilen. :) Håller tummarna.

Anonym sa...

Klart jag har lagt min röst på dig!

Stila sa...

Till alla: Wow, tack allihopa för era röster! Jag håller tummarna!

Maria - FashionFame sa...

woooho va roligt! grattis! röstade på dig såklart! =)

Anonym sa...

Röstar så gääärna! Även om det inte hade varit du med kläderna på. :)

Anonym sa...

Klart jag röstar på dig. Det där tar du hem - lätt!

Anonym sa...

Jag kan tänka mig att ge dig min röst! Inte helt min stil med supercoolt ändå!!

Anonym sa...

Klart jag röstat på dig :-)

Anonym sa...

Du är en sådan inspiration, jag älskar dina outfits! Önskar att jag också hade en kamera eftersom att jag har väldigt liknande stil som du. Dock under en mer pressad budget...

Anonym sa...

Haha, du hade nog vunnit även om du behövt tävla mot mig ;) Tycker du är en självklar vinnare i finalen. Förstår mig faktiskt inte riktigt på deras val av finalister, vissa syns ju inte ens hela outfiten, trist.
You go girl! Kram Amanda

Unknown sa...

ja, den här var verkligen fin! superduper!

Anonym sa...

ja, den här var verkligen fin! superduper!

Anonym sa...

thihi, lova! ja vet att det inte är ett skärp ;)