fredag, februari 09, 2007

Sound of confusion

Sitter och pustar, mätt som bara den, efter kvällens mål (ägg, grovt bröd, fruktsallad med keso och solrosfrön - nyttigt ja, men brunchmat, jag vet, jag orkade inte laga nån riktig mat...).


Har varit så himla fantasilös och omotiverad med bloggen den här veckan - vilket är synd, för mina besöksiffror har stigit i skarp kurva på senare tid. Borde visa framfötterna nu så att ni stannar! Har haft över 400 besökare per dag i mer än tio dagar i sträck nu - vem är ni allihop?


(Bilden illustrerar min förbrylling över detta faktum och kommer från ett Münchenbesök i somras, då jag förbryllades av vår kombination bratwurst med caipirihina)


Köpte lite lösgodis på vägen hem, så nu ska jag gotta ner mig i duntäcket med datorn i knät och se på Sound of Music, som jag är typ ensam i världen om att inte ha sett. Dåligt, jag var ju till och med i Salzburg (på samma europatripp som ovan nämnd) och tittade på kyrkan där de gifter sig i filmen!



Isak är på väg att ockupera vardagsrummet med bröliga killar som ska ut och pokulera (snajdigt ord va? Imponera genom att skriva dess betydelse i kommentarsfältet).

27 kommentarer:

Kerstin sa...

Såklart att siffrorna går uppåt - du är ju bäst ju. PUSS.

Stila sa...

Kerstin: Du är så söt. Fast bäst är jag knappast..:)

Anonym sa...

pokulera = supa. det visste jag helt utan hjälp från lexikon. harkel. gillar dig tjejen, du har skön självdistans

Anonym sa...

läser din blogg dagligen, gillar din blogg. stilren.. Snygga kläder & tips. försätt som du gör! :)kram isabel

Stila sa...

Anononym: Imponerande:) Tack för snälla ord!

Isabel: Tack, glad jag blir!

Anonym sa...

Såklart de kommer att stanna, det har vi ju gjort allihop när vi väl hittat hit! :-)
Hihi, du ser verkligen förbryllad ut också.

Mill sa...

Det är av någon anledning pinsamt att erkänna det (jag vet inte varför), men jag älskar Sound of Music...

Och det är ju klart att du har många besökare! Jag har sagt det förut och säger det igen, du är en sann inspirationskälla!

Anonym sa...

Gillar blandningen av mode, inredning och mat på din blogg. Tycker att du har bra smak. Har rekommenderat din blogg vidare till andra som gillar att läsa bloggar. Har man väl hittat till din blogg så stannar man, därav växande besökarskara.

Tack för trevlig läsning!

Maria - FashionFame sa...

ÅH JAG ÄR HELT KÄR I SOUND OF MUSIC! hoppas du tyckte om den! Din blogg är helt underbar, kikar alltid in här! Dessutom är du väääldigt lik Brooke på bilden då du är förbryllad haha eller det kanske är du på den bilden på din profil eller ere Brooke?!! Kramar!

Fröken Isakson sa...

Hello hello, jag är en av dem :)

j sa...

gillar verkligen din blogg! du inspirerar och skriver om intressanta saker. fina kläder har du också!

sound of music är en vacker film :)

Sara sa...

jag är en daglig besökare jag med :)

Anonym sa...

Och jag som trodde att pokulera betydde spela poker... Gillar din blogg starkt!

Anonym sa...

Din blogg tillhör favoriterna, gillar din blandning av mode och vardag :)

Anonym sa...

Vi har precis handlat lösgodis vi också, och ska se en skitkomedi, det blir kanon.
Du förtjänar varenda sketen besökare, Stila! :D Din blogg blir ju bara bättre och bättre ju mer jag läser den.

Mary Lady Luck sa...

Åh Sound of Music *harkel* - I am sixteen, going on seventeen osv. osv. Gullig är den. Tydligen kan man se den på sing-along-bio.

Daniella sa...

hur 17 lyckas man bli så snygg på alla jäkla bilder? vad har du för knep?? (gener räknas inte)

=)

Anonym sa...

rostbiffciabatta blev min nattamat. synd att du ska jobba imorgon. hade inte bangat för en lååångfrulle en skön söndag med tidningar och trams- en annan daaaa.
kvällen va k.u.l. önskar jag var med nu o rokka rumpan på af.... aaa puss min älsklingslova!

Sabine sa...

Jag är inne och kikar flera gånger om dagen, blir alltid så glad när du skrivit något. :)

Anonym sa...

Här är en läsare! :) Givetvis är du med bland mina favoriter.

Anonym sa...

Omotiverad till bloggen känner jag då och då, men samtidigt är det ingen som kräva att man skall uppdatera varje dag...å nyttiga brunchar är det bästa. Enklast också.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Hej! Jag brukar läsa din blogg. Gillar den skarpt! Fortsätt i samma stil!

I sa...

Din blogg är en av de få jag gillar å följer, när jag har tid.
vet inte varför, kanske för att du inte enbart skriver om mode. sånt blir så tröttsamt efter ett tag.

Anonym sa...

en till som läser din blogg :) Vaarje dag, såklart

Stila sa...

Tack alla rara för fina ord!

Stila sa...

Daniella: Man lyckas inte, man bara gör ett jävligt genomtänkt urval av vad man publicerar, haah:)